Een vriendin van me gebruikt momenteel nog altijd een ...@tip.nl E-mail adres, waaraan zij erg gehecht is.
(Voorheen The Internet Plaza, daarna overgenomen door World Online (WOL, daarna Tiscali en vervolgens Telfort.
Ik wil haar graag overzetten naar Ziggo ivm het Alles-In-Een pakket.
Doch graag wil ik weten of haar ...@tip.nl mailadres behouden blijft c.q. of ze deze kan blijven gebruiken.
(Ik merk op dat de TIP.NL adressen gratis waren in de TIP/WOL/Tiscali tijd)
Indien het antwoord positief is, dan neem ik aan dat ze gewoon haar E-mail kan blijven ophalen via POP3 via de Telfort POP3 mailserver.
Indien het antwoord negatief is, is mijn vraag de volgende: hoe lang blijft het E-mail adres bruikbaar / benaderbaar na opzegging / beëindiging van het contract met Telfort ? Dan weet ik hoe lang zij haar TIP.NL adres kan blijven benaderen/gebruiken totdat iedereen op haar verzoek het TIP E -mail adres heeft gewijzigd in haar ....@GMAIL.COM adres.
Met vriendelijke groeten / vriendelijk dank voor uw reactie,
M. Roset
Beste antwoord door Enterprise
Hoi mroset, welkom op het forum.
Het TIP email-adres blijft tot 3 weken na beëindiging van het Telfort abonnement bruikbaar waarna het definitief komt te vervallen.
N.B. Telfort heeft zoals jij en je vriendin weten wellicht weten ook een Alles-In-Een pakket.
Bekijk reactie
Het TIP email-adres blijft tot 3 weken na beëindiging van het Telfort abonnement bruikbaar waarna het definitief komt te vervallen.
N.B. Telfort heeft zoals jij en je vriendin weten wellicht weten ook een Alles-In-Een pakket.