beantwoord

Als Telfort klant gebruik maken van KPN Wifi Hotspots

• 21 mei 2019
  • 5 reacties
  • 3258 keer bekeken

Telfort en KPN gaan samen verder, dus kan ik als telfort alles-in-1 klant vanaf nu KPN Wifi Hotspots gratis gebruiken?

Hoe en waar kan ik me registreeren?
icon

Beste antwoord door JanD 21 mei 2019, 16:26

Hallo @telfortklant1 ,
dat gaat nog niet lukken.
Het opnemen van Telfort binnen KPN is begin van dit jaar in gang gezet en wordt uiterlijk in de loop van 2020 afgerond, dus wat er aan KPN-mogelijkheden bij gaan komen voor Telfortklanten is nog koffiedik kijken.
Ik zou zeggen hou gewoon de (officiële) berichtgeving van zowel Telfort als KPN in de gaten.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @telfortklant1 ,
dat gaat nog niet lukken.
Het opnemen van Telfort binnen KPN is begin van dit jaar in gang gezet en wordt uiterlijk in de loop van 2020 afgerond, dus wat er aan KPN-mogelijkheden bij gaan komen voor Telfortklanten is nog koffiedik kijken.
Ik zou zeggen hou gewoon de (officiële) berichtgeving van zowel Telfort als KPN in de gaten.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @telfortklant1, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Nu begrijp ik dat je heel graag gratis gebruik wilt maken KPN WiFi Hotspots.

Zoals JanD al aangeeft gaat dat voor nu nog niet lukken. Je zou dan ook FON moeten openzetten in jouw modem. Dat kan niet, want je hebt geen KPN. Mogelijk is de toekomst, maar nu nog niet helaas. Als het komt dan, zullen we zoals JanD ook al aangeeft dat zeker naar buiten brengen.
Beste Kpn/telfort
is er al meer duidelijkheid
We kunnen er wel gebruik van maken tegen de geldende tarieven.
We kunnen niet als Telfort klant inloggen om hier kosteloos gebruik van te maken.
https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm

Er zijn wel hier en daar Premium hotspots waar iedereen ook niet KPN klanten gebruik van kunnen maken.
https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm
Reputatie 8
Badge +12
Wat Galdor68 aangeeft is hoe het nu zit inderdaad. Zolang je nog Telfort klant bent kan je er niet bij. Als we straks volledig over zijn in KPN kan er gebruik gemaakt worden van KPN Fon.

Reageer