beantwoord

Al de hele dag geen mobiel internet, wat is er aan de hand?

• 10 mei 2013
  • 10 reacties
  • 4118 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb de hele dag al geen internet,WAT IS ER AAN DE HAND??
icon

Beste antwoord door jimny 10 mei 2013, 19:06

Je zult niet eerder dan a.s. maandag antwoord krijgen op je vraag omdat er weekends geen webcare Telfort aanwezig is, je kunt tot 21.00 uur bellen met de klantenservice.
Heb je de simkaart al uit je toestel gehaald 
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 1
Boos!!

Ik heb de hele dag al geen MOBIEL internet!! Wat is er nu weer aan de hand? Ik kan er ook niks over vinden nagenoeg..
Reputatie 8
Badge +17
Je zult niet eerder dan a.s. maandag antwoord krijgen op je vraag omdat er weekends geen webcare Telfort aanwezig is, je kunt tot 21.00 uur bellen met de klantenservice.
Heb je de simkaart al uit je toestel gehaald 
Reputatie 1
Oke goeie tip! simkaart eruit? Nee... Ga ik nu even doen...
Reputatie 8
Badge +17
Zo te zien zijn er geen storingen bekend. Kan het zijn dat je (per ongeluk) een instelling veranderd hebt?

Of (erger) heb je alle facturen betaald of ben je misschien over je datalimiet?

Ik suggereer niets, ik opper alleen mogelijke oorzaken...

Heb je de telefoon al een keer helemaal uit- en aan gezet?
Reputatie 1
Beste Jimny,
Jij bent zeker een telfort topper! Dank je wel voor je goeie advies! Nooit bij stil gestaan...en ben ook niet blond ;-)) ik heb weer  internet jippieee 
zoveel irritatie om niks 😞  ik ontdekte het bij de Lancia garage en die zeiden: ja klopt ons internet ligt ook plat dus vandaardat ik maar bleef staren naar het beeld wanneer het probleem opgelost was ( wel opnieuw opgestart maar dat hielp niet.

super bedankt Jimny !!
Reputatie 8
Badge +17
@chara graag gedaan en veel mobiel internet plezier van boos naar blij is dus een kleine stap, kan dit topic ook weer op slot
Reputatie 1
Beste Kees-Jan,
ik had voor een paar min.geleden al een bericht  hier geplaatst aan Jimny dat het ,dank zij zijn goede advies,mijn probleem is opgelost

maar bedankt voor het meedenken!
Reputatie 1
@chara graag gedaan en veel mobiel internet plezier van boos naar blij is dus een kleine stap, kan dit topic ook weer op slot

hahaha ja inderdaad! Aldoende leert men...
Reputatie 8
Badge +17
Tja, ik typ nog ouwerwets met 2 vingers, jimny heeft meer ervaring met typen waarschijnlijk en kan véél sneller ;)

goed dat het opgelost is!
Reputatie 3
Badge +1
@chara,

Fijn dat mobiel internet inmiddels weer werkt! Als er geen storingen zijn en het heeft ook niet met administratieve redenen te maken dan biedt het opnieuw plaatsen van de simkaart vaak een oplossing.

Ik sluit hierbij het topic.

Denise