beantwoord

5G netwerk

• 17 september 2018
  • 23 reacties
  • 829 keer bekeken

Reputatie 1
Wanneer is de verwachting dat KPN / telfort 5G gaan aanbieden voor mobiel internet?
icon

Beste antwoord door jimny 18 september 2018, 16:55

Zolang het nog in de koker zit zal Telfort hier echt niet vertellen hoe en wanneer 5 G wordt uitgerold
DUS gewoon rustig met de nadruk op rustig afwachten
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 8
Badge +11
http://bfy.tw/JvaN
Dit vond mijn zoekmasjien
https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/5g-gaat-de-hele-samenleving-verbinden.htm
Reputatie 1
Dit is oud nieuws we zijn nu een half jaar verder. Als je iets post graag relevante nieuws.
Reputatie 8
Badge +11
Dan is er dus geen nieuws. Of het is niet bij ons bekend. Of er is nieuws dat niet bekendgemaakt wordt. Of er is nieuws dat niet bekend gemaakt mag worden.
Reputatie 8
Badge +17
Zolang het nog in de koker zit zal Telfort hier echt niet vertellen hoe en wanneer 5 G wordt uitgerold
DUS gewoon rustig met de nadruk op rustig afwachten
Reputatie 6
Badge +7
De eerste telefoons verwachten ze eind dit jaar begin volgend jaar dus heeft nog wel wat tijd nodig er is zelfs nog geen 4g overal ?
dus zal op zijn vroegst 2020 worden verwacht ik.
Reputatie 1
De meeste telefoons komen q1 2019 met g5 op de markt. Dus dan wordt het rap tijd dat KPN ook omgaat.
Dit is wat ik gevonden heb.
Dan wel bij KPN, wanneer Telfort daarmee begint, wordt niet over gesproken.

KPN gaat samen met klanten en technologie partners de waarde van 5G ontdekken
De meeste telefoons komen q1 2019 met g5 op de markt. Dus dan wordt het rap tijd dat KPN ook omgaat

Nee hoor er waren al 4g toestellen op de markt voor het 4g net in Nederland volwaardig was als het al volwaardig is.Laat de providers eerst testen niks overhaasten.

Kijk eens naar de televisie markt er waren al HD ready toestellen op de markt terwijl er geen eens aanbod was datzelfde geld voor 4K leuk als je er een geschikte bluray speler bij koopt of een Netflix abo verder is het meer voor de heb.
Reputatie 1
Dit is wat ik gevonden heb.
Dan wel bij KPN, wanneer Telfort daarmee begint, wordt niet over gesproken.

KPN gaat samen met klanten en technologie partners de waarde van 5G ontdekken

Maar zal telfort niet de perionier van kpn zijn omdat bij hun klanten uit te proberen?
Reputatie 6
Badge +7
Ga er maar vanuit dat ze dat niet doen meestal is KPN eerder dan Telfort.
Ja, dat denk ik ook Telfort volgt meestal KPN.
Met sommige dingen pas veel later of helemaal niet.
Reputatie 1
Meestal is telfort toch de pionier van KPN. Dus denk dat telfort er eerder mee komt.
Nee, Telfort maakt gebruik van het KPN netwerk.
Reputatie 8
Badge +19
Meestal is telfort toch de pionier van KPN. Dus denk dat telfort er eerder mee komt.
Hoe kom je daar nou toch bij..?
Noem dan eens wat voorbeelden als je weer zomaar eens iets roeptoetert...
En je vervalt wéér in herhaling.
Bij nieuwe ontwikkelingen neemt KPN het voortouw, Telfort is trendvolger.
Reputatie 1
Telfort is niet altijd trendvolger. Telfort is ook vaak ook de gene die iets nieuws uitprobeert.
Reputatie 8
Badge +11
Zoals?
Reputatie 8
Badge +19
Telfort is niet altijd trendvolger. Telfort is ook vaak ook de gene die iets nieuws uitprobeert.
Noem eens voorbeelden dan...
Reputatie 1
naar welk voorbeeld zoek je.

Zoals?

Noem eens voorbeelden dan...

😭😭
Reputatie 1
nogmaals i.p.v. qouten welk voorbeeld zoek je ?
Reputatie 8
Badge +19
Deze reactie is gerapporteerd wegens trollen.
Badge +13
@andre de waal
Het is prima om vragen te stellen, maar dezelfde vragen en opmerkingen blijven herhalen heeft geen zin en levert frustratie op bij anderen. Dit valt onder 'mensen lastigvallen', waarvoor je nu een waarschuwing krijgt.

@Galdor68 @GJC @jimny @mandy Beter kunnen wij het niet verwoorden. Als er updates zijn over nieuwe technologieën bij Telfort, zijn ze zeker terug te vinden op het forum! Dank voor alle bijdragen in dit topic. Om het niet verder te laten ontsporen sluit ik dit topic nu.