beantwoord

4G werkt niet op Nexus 6P, wel in abonnement opgenomen

• 14 augustus 2017
  • 8 reacties
  • 204 keer bekeken

Mijn Nexus 6P toestel maakt al enige maanden geen verbinding met het 4G netwerk, terwijl dit wel in mijn abonnement is opgenomen. Alle instellingen (4G toggle in Android, APN instellingen) heb ik eindeloos gevarieerd en dit mocht niet baten. Met een T-Mobile sim van een collega krijg ik wel 4G, dus het toestel kan dit wel degelijk.

Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Stephen 19 augustus 2017, 11:26

Hallo Mark, welkom op het forum! Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Als het goed is moet 4G het dan weer doen want ik heb de instelling een schopje gegeven. 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mark, bedankt voor de bevestiging!

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen.
Alvast bedankt!
4G doet het weer! Mijn dank is groot 😃
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mark, welkom op het forum! Graag je telefoon uitschakelen en daarna opnieuw aanmaken. Als het goed is moet 4G het dan weer doen want ik heb de instelling een schopje gegeven. 🙂
Reputatie 8
Badge +15
@MarkdeGeus Ik lees dat je in het buitenland bent geweest. Zie andere topics hierover. Ik lees wel dat ze bezig zijn met een oplossing. Tot die tijd zal webcare je internetinstellingen een schopje moeten geven.
Het toestel opnieuw opstarten heeft inderdaad geen effect op het probleem..
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem aan dat je het toestel al een keer helemaal uit en weer aan hebt gezet? Zo ja, dat moet webcare denk ik je settings even een schopje geven.
De 4G InternetVersneller staat aan in mijn instellingen. Wat wel kan meespelen is dat ik de laatste maanden een aantal keren in het buitenland ben geweest. Op dit forum staan vergelijkbare threads waarbij mensen geen 4G-verbinding meer kunnen maken bij terugkeer in Nederland.
Reputatie 8
Badge +15
@MarkdeGeus Het is een 4G toestel en dit staat ook aan in je toestel. Dus dat is inderdaad niet het probleem. Staat 4G versneller ook aan? Mijn Telfort > Abonnement > Extra opties. (bij mij staat deze op uit zoals je kan zien).

Reageer