beantwoord

4g werkt niet meer na update iOS

• 16 februari 2018
  • 7 reacties
  • 3657 keer bekeken

Sinds 2 weken werkt 4g niet meer, alleen 3g.
Alle instellingen staan goed en al diverse keren toestel aan en uit gezet.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 16 februari 2018, 10:47

Hoi Elly, welkom op het forum. Ik begrijp dat je na de laatste iOS update geen 4G meer ontvangt met je iPhone. Vervelend zeg.

Zou je het volgende willen testen? In je iPhone naar 'Instellingen' - 'Algemeen' - 'Stel opnieuw in' - 'Herstel netwerkinstellingen' kunnen gaan en dit uitvoeren? Hiermee schoon je de instellingen in je iPhone voor het internet helemaal ook, ook je wifi netwerken moet je daarna opnieuw het wachtwoord instellen. Ik verwacht dat je hierna weer 4G in je toestel ziet. Kan je me laten weten of dit gewerkt heeft?

Als je met een buitenlandse provider verbonden bent, dan ontvang je 3G. Telfort levert namelijk nog geen 4G in het buitenland. Wil je ook controleren met welke provider je verbonden bent?

@GJC en jimny top antwoorden. Dankjewel! 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
En is dat overal of alleen lokaal? Als het alleen op bepaalde plekken is kan het aan het bereik liggen.
Hier in mijn woonplaats schakelt mijn toestel op een aantal (vaste) plekken altijd terug naar 3g.

Met "alle instellingen" bedoel je in je toestel of heb je ook in Mijn Telfort gekeken?
Ik heb nergens 4g meer en tot twee weken geleden nog wel. Alle instellingen op het toestel staan goed en in de app staat de 4g versneller aan
Reputatie 8
Badge +11
Heb je iemand in de buurt met 4g? Als je even die simkaart mag testen in je toestel en het werkt dan wel zit het in iets bij Telfort. Als je toestel dan ook geen 4g heeft moet het daar gezocht worden.
Reputatie 8
Badge +17
Heeft je toestel de laatste software update gehad
Ja het is gebeurd na de laatste ios update
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Elly, welkom op het forum. Ik begrijp dat je na de laatste iOS update geen 4G meer ontvangt met je iPhone. Vervelend zeg.

Zou je het volgende willen testen? In je iPhone naar 'Instellingen' - 'Algemeen' - 'Stel opnieuw in' - 'Herstel netwerkinstellingen' kunnen gaan en dit uitvoeren? Hiermee schoon je de instellingen in je iPhone voor het internet helemaal ook, ook je wifi netwerken moet je daarna opnieuw het wachtwoord instellen. Ik verwacht dat je hierna weer 4G in je toestel ziet. Kan je me laten weten of dit gewerkt heeft?

Als je met een buitenlandse provider verbonden bent, dan ontvang je 3G. Telfort levert namelijk nog geen 4G in het buitenland. Wil je ook controleren met welke provider je verbonden bent?

@GJC en jimny top antwoorden. Dankjewel! 🙂
Alles werkt weer bedankt

Reageer