4G werkt niet meer

• 4 september 2019
  • 6 reacties
  • 357 keer bekeken

Hoi Ik zit met het zelfde probleem. Ineens geen 4G alleen 3G. 'Herstel instellingen' heb ik uitgevoerd maar ook dat helpt niet. De klantenservice van Telfort weet het ook niet….🤓. En nu? Ik ben niet met een buitenlandse provider verbonden. Heb wel een nieuw toestel eerst iPhone 6S en nu iPhone X. Hoor t graag.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

6 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Dorisl , heb je de simkaart al eens in een ander toestel geprobeerd?
Ik hoor bij mijn provider ook al problemen met de 4G verbinding op de Iphone X , zit iets net helemaal lekker met die toestellen en ik begreep dat Apple zegt dat het aan de provider ligt, maar als andere modellen er geen last van hebben heb ik ernstige twijfels daarover, je kan een nieuwe simkaart proberen, aanvragen bij Telfort is gratis in ieder geval.
Yup de crosscheck heb ik op aanraden van de klantenservice al gedaan. Het gekke is dat ik soms op het beginscherm wel kan zien rechtsboven dat op 4G is ingesteld. Zodra ik bel springt het over op 3G in krijg ik ook geen contact. Internet en mail werkt wel, ik kan gebeld worden maar niet zelf bellen. Appen zonder Wifi geen probleem, maar bij bellen stapt hij sowieso over op 3G en hoor ik niets. Geen enkel contact. Nu had ik steeds als provider Telfort, maar bij netwerkselectie staat hij nu automatisch op KPN, Wellicht vanwege het samen gaan bij netwerkselectie kan ik ook niet meer kiezen voor Telfort.
Reputatie 8
Badge +17
Bellen over 4G is niet bij iedere provider mogelijk. Dus het is een normale reactie dat de telefoon dan naar 3G overschakelt.
Ik heb met deze simkaart al op mijn 6s via 4g gebeld. Deze simkaart is gewoon de zelfde. Maar bij 3g gebeurd er ook niets. Geen geluid. De telefoon gaat an de andere kant niet over
Reputatie 8
Badge +17
Zitten hier nog tips voor je bij? Je hebt ook een geschikt toestel nodig.

tips bellen over 4G

Reageer