4G werkt niet

• 14 juli 2016
  • 12 reacties
  • 755 keer bekeken

Hallo,
ik betaal 5 Euro extra voor 4G. Maar hij doet het niet
Internet blijft op h+ steken waardoor ik niks kan beginnen onderweg. Mobiel is geschikt voor 4G, omgeving ook..instellingen staan goed. Heb toestelhulp gebruikt en internet handmatig ingesteld. Heb nog geen 4G. Wat kan ik doen zodat ik dit toch heb? Of iig beter dan h+ want kan alleen wat op internet doen als ik WiFi heb..

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je wel 4g gehad op je toestel en een geschikte Simkaart voor 4g
Nee niet gehad. Nooit internet gebruikt voorheen. Ja juiste simkaart
. Staat een u op
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort leest alles mee dus is het even wachten totdat ze je topic oppakken.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Monica,

Welkom op het forum! Opmerkelijk dat 4G niet werkt in jouw situatie. Je geeft zelf al aan het nodige gedaan te hebben, helaas zonder effect. De simkaart die je hebt zou inderdaad geschikt moeten zijn. Het is mij dan ook een raadsel wat er aan de hand kan zijn. Maar, niet getreurd. Ik kijk dit graag voor je na als je je 06-nummer naar mij stuurt in een privébericht. Na ontvangst kom ik er op terug!

Dank je vriendelijk!
Hoi Telfort,

Ik heb min of meer hetzelfde probleem. Ik heb een telefoon die zeker weten geschikt is voor 4G (Samsung galaxy S5), ik heb een nieuwe simkaart en de instellingen staan goed. Het maakt ook niet uit waar ik ben, al vanaf de start van mijn abonnement heb ik alleen H+ of 3g internet, terwijl ik wel voor 4g betaal. Hoe kan ik dit oplossen, want ik vind het wel zonde als ik geen 4g internet heb terwijl ik er wel de kosten voor maak.
Reputatie 8
Badge +2
Hi aelbers,

Da's gek inderdaad! Als 4G actief is in het abonnement, dan zou dit ook goed moeten werken natuurlijk. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is als je je 06-nummer naar mij stuurt in 'n privébericht.

Bedankt alvast.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem
Sinds ik in Frankrijk geweest ben werkt mijn 4G niet meer. Instellingen staan goed. Al diverse malen uit gezet, vliegtuigstand geprobeeerd en terug gezet naar de fabrieksinstellingen heeft ook niet geholpen.
Iemand nog een tip hoe ik m'n 4G weer terug kan krijgen ?
Reputatie 8
Badge +2
Hi Tamara,

Da's vreemd! De handelingen die je hebt verricht zouden het probleem inderdaad op kunnen lossen. Jammer dat het niet heeft geholpen; stuur me een privébericht met je postcode, huisnummer en 06-nummer, ik ga dan voor je op zoek naar de oplossing.

Dank je wel alvast.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Tamara,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb de gegevens vanaf deze kant een reset gegeven. Ik verwacht dat het nadat weer werkt als je je toestel helemaal uit- en aanzet. Laat je het weten wat het resultaat is?

Dank je.
Hi Tamara,

Bedankt voor de gegevens.

Ik heb de gegevens vanaf deze kant een reset gegeven. Ik verwacht dat het nadat weer werkt als je je toestel helemaal uit- en aanzet. Laat je het weten wat het resultaat is?

Dank je.

Goede middag Michael,

4G werkt weer ☺️, super bedankt.
Heb je toevallig ook een oplossing voor het zachte gespreksgeluid van mijn telefoon IPhone 6?

groet, tamara
Reputatie 8
Badge +2
Hi Tamara,

Graag gedaan!

Ik zal wat je andere vraag betreft een reactie geven in je andere topic.

Deze gaat bij dezen op slot.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo aelbers,

Bedankt voor de gegevens. Ik zal een reactie geven in het andere topic.