beantwoord

4G weer uit zetten

• 14 december 2016
  • 4 reacties
  • 574 keer bekeken

Hallo,

Pas kreeg ik de melding dat ik de mogelijkheid had om met mijn telefoon gebruik te maken van 4G internet. Ik heb dit toen aan gezet. Intussen ben ik tot de conclusie gekomen dat 4G internet me niets extra's op levert, behalve een veel hoger dataverbruik en dus een hogere telefoonrekening. Ik heb via de telfort app de 4G internetversneller weer uit gezet, maar ik zie aan mijn dataverbruik dat ik nog steeds VEEL meer verbruik dan in de periode voordat ik 4G ooit heb aan gezet. Het lijkt er dus op dat je het wel kan inschakelen, maar niet kunt uitschakelen.

Kan iemand me helpen om 4G echt uit te schakelen?
icon

Beste antwoord door jansen.m 14 december 2016, 14:39

Welk merk en type telefoon heb je, wellicht kun je het in je phone ook uitzetten

Aha, het is gelukt inderdaad! Je tip was al voldoende om me de goede kant op te laten denken.:D
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk merk en type telefoon heb je, wellicht kun je het in je phone ook uitzetten

Samsung galaxy core prime

Aha, het is gelukt inderdaad! Je tip was al voldoende om me de goede kant op te laten denken.:D
Reputatie 8
Badge +17
Dat is heel fijn is dit ook weer opgelost bedankt voor de terugmelding en tips zijn hier gratis

Reageer