beantwoord

4G versneller

hoi, Ik wil 4 G versneller activeren maar zie geen winkelwagentje in mijn app. Lees dat dit vaker voorkomt?Heb tot nu toe dus geen 4G internet
icon

Beste antwoord door Enterprise 16 oktober 2018, 11:49

4G hoef je niet meer aan te zetten of aan te schaffen, alle abonnees hebben dat inmiddels 'standaard' gekregen.
Dat je geen 4G hebt kan komen omdat je telefoon geen 4G ondersteund.
Om welke telefoon gaat het..?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
4G hoef je niet meer aan te zetten of aan te schaffen, alle abonnees hebben dat inmiddels 'standaard' gekregen.
Dat je geen 4G hebt kan komen omdat je telefoon geen 4G ondersteund.
Om welke telefoon gaat het..?
Mijn telefoon heeft wel degelijk 4G alleen met de Telfort simkaart werkt het niet.
Reputatie 8
Badge +19
Dick29041955 schreef:

Mijn telefoon heeft wel degelijk 4G alleen met de Telfort simkaart werkt het niet.

Heb je die simkaart kortgeleden in gebruik genomen..?
Zo ja, zet je telefoon even uit en weer aan.

Werkt dit niet zet dan je 06-nummer in je forumprofiel zodat een Telfort mederwerker je verbinding kan checken.
Reputatie 8
Heb je een oud simkaartje, doe geen 4G ondersteund?
Ik een Telfort winkel kan je zo een nieuwe halen. Is dat een optie?
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Dick29041955, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! Ik zie dat Enterprise en nelly jacoba je al op weg geholpen hebben. Je krijgt inderdaad standaard toegang tot 4G. Lastig dat het bij jou niet lijkt te werken, dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals instellingen in je telefoon of de simkaart. Daarom ben ik ook benieuwd, welke mobiele telefoon gebruik je? Heb je je huidige simkaart al lang? En ik raad je ook aan om, voor de zekerheid, de instellingen van je telefoon na te kijken 🙂
Reputatie 5
Badge +7
Hi Dick29041955, ik heb nog geen nieuw berichtje van je gezien, ik hoop dat het allemaal gelukt is. Laat het anders, of als je vragen hebt, vooral weten.

Reageer