4g simkaart

Tags:
Edj Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Edj heeft ontvangen van andere leden.

Starter
Reacties: 10

26 januari 2017, 13:22

Heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe 4g simkaart geactiveerd, maar mijn telefoon blijft op 3g staan.
Heeft iemand een antwoord Hoe dat kan. Bij de Phone house werd mijn gezegd, dat het pas van kracht word als mijn nieuwe abonnement start, dat wil dan zeggen dat ik pas in oktober gebruik kan maken van 4g, lijkt mijn een beetje raar als ze bij telfort vermelden dat het ongeveer 12 uur duurd ( verward nu
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

27 januari 2017, 18:18

Hoi Ed!

Jammer dat 4G niet direct actief is. Dat zou natuurlijk ideaal zijn! :)

Graag check ik dit voor je als je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht kenbaar maakt. Wellicht is er iets aan deze kant niet in orde.

Hoor graag van je.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Seline90

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Seline90 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    Reacties: 3

29 januari 2017, 15:56

Ik gebruik al lange tijd een nieuwe simkaart voor 4G en mijn toestel staat ook op 4G ingesteld, maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Verder zie ik in de MijnTelfort app geen optie om 4G aan te zetten. Wat moet ik nu doen?

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

1 februari 2017, 14:24

Hoi Ellen,

Ik heb de instellingen een harde schop verkocht vanaf deze kant. Zet het toestel even uit en aan alsjeblieft, ik vermoed dat het dan weer werkt.

Laat je het mij weten?

@Seline,

Dank voor dit signaal! Wat is de status nu? Mocht het alsnog niet werken, stuur dan je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht, dan pak ik het verder op voor je.

Mijn dank is groot.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Seline90

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Seline90 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    Reacties: 3

1 februari 2017, 21:36

Het werkt inmiddels! Dankjewel!
  • Edj Auteur

Starter

2 februari 2017, 08:17

Is nog geen enkele verbetering, staat nog steeds op 3 G
  • Edj Auteur

Starter

7 februari 2017, 16:07

Heb mijn simkaart in ander toestel gedaan, maar ook daar op 3g, wie heeft er een oplossing voor mijn.
    Hoor niets meer hierover😕

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

8 februari 2017, 20:29

Hi Ellen,

Dank voor je bericht. In het privébericht heb ik je zojuist medegedeeld dat je een nieuwe simkaart krijgt, in de veronderstelling dat deze het probleem gaat wegnemen.

Laat je het weten als je hem binnen hebt? Super.
  • Edj Auteur

Starter

8 februari 2017, 20:44

Doe ik👍

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

Vlijmscherp

Vlijmscherp

17 februari 2017, 15:27

Hoi Ellen,

Vanaf deze kant heb ik nogmaals alles gereset, nagekeken en in orde gemaakt. Kun je het nog eens proberen? Toestel uit, simkaart eruit en erin terug schuiven, toestel weer aan. Zet daarna voor de zekerheid de 'vliegtuigstand' even aan en uit (via het 'slide menu', boven aan in het display).

Ik zie je reactie tegemoet.
  • Edj Auteur

Starter

17 februari 2017, 17:01

Hoi Michael

Wederom geen enkele verandering. Nog steeds 3G, heb alles gedaan wat je schrijft . Wat een problemen toch met telfort, nog nooit zo erg meegemaakt. Sorry dat ik dat moet zeggen maar ben het meer dan zat

Gr ellen
  • Edj Auteur

Starter

17 februari 2017, 17:32

Moet daarbij misschien ook wel vermelden dat ik zonder wifi hele slechte internet verbinding heb, 2 streepjes niet veel dus
  • Koffiemok

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Koffiemok heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 4522
    Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 februari 2017, 09:43

Edj schreef:

Moet daarbij misschien ook wel vermelden dat ik zonder wifi hele slechte internet verbinding heb, 2 streepjes niet veel dus

Heb je al gecontroleerd hoe de 4G dekking is? Dat kan je op deze pagina checken.
    Welk toestel gebruik je? Ik lees het namelijk nergens terug in dit topic..
    Ik weet veel over mobiel maar niet alles. ik ben ook maar een forumlid :)
  • Edj Auteur

Starter

18 februari 2017, 09:47

Ik heg een Galaxy note 3 en die is geschikt voor 4g
  • Koffiemok

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Koffiemok heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 februari 2017, 10:01

Ja, dat klopt als je hier en in bij de Specificaties kijk. Misschien een stomme vraag maar 4G staat ook in toestel aan? Instellingen > Meer netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus. Deze dient te staan op LTE/WCDMA/GSM.
  • Edj Auteur

Starter

18 februari 2017, 10:09

Nou is da t wat, hij stond op WCDMA/GSM, HEB NU 4G. BEDANKT koffiemok , jij kan beter bij telfort gaan werken.
    Helemaal blij. Misschien ook een beetje dom van mijn kant! Maar ja als je niet weet wat het betekent, weet je ook niet dat ,dat niet goed stond.....toch😀
  • Koffiemok

Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 februari 2017, 10:35

Als je niet wat het betekend dan snap ik dat ook wel. Er is ook geen stappenplan van "Hoe zet ik 4G aan" op toestelhulp. Ook op de pagina met uitleg staat het niet.
    In een iPhone staat er letterlijk 4G. In Androidtoestellen dus zeer vaak andere benaming.
  • Edj Auteur

Starter

18 februari 2017, 10:44

Nou ben helemaal blij met jouw uitleg, heb al 2 nieuwe simkaarten liggen😂😂maar dat was duidelijk het probleem niet, Nogmaals bedankt
  • Koffiemok

Forum topper
    Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 februari 2017, 10:58

Graag gedaan hoor en veel internet plezier op 4G. :)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.