beantwoord

4G mobiel internet

• 28 maart 2019
  • 5 reacties
  • 344 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Mijn 4G is nog steeds niet actief. Deze is 14 maart ingegaan en ook een nieuwe simkaart is geactiveerd.

De instellingen zijn allemaal doorlopen en alle 4G en mobiele data/roaming staat aan, maar de 4G wordt niet geactiveerd.

MvG
Kees Jan
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 april 2019, 15:13

Dat is een duidelijk resultaat inderdaad @keesjan1984, bedankt voor het testen. Ik ben daarmee op zoek gegaan en ik zie dat het abonnement eerst alleen telefonie had, geen internet. Dat is gewijzigd en daarbij was data nog niet geactiveerd. Dat hebben we nu alsnog aangezet op de SIM-kaart, zou je het toestel opnieuw op kunnen starten en kijken of je daarna wel 4G hebt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum @keesjan1984. Als je abonnement actief is geworden kan ik me voorstellen dat je ook 4G verwacht! Heb je overal geen 4G, of is dit op een specifieke locatie? Ik ben ook benieuwd of dit alleen met dit toestel speelt, of ook als je de SIM-kaart in een ander toestel plaatst. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hallo Jasper,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb de simkaart ook in mijn zakelijke toestel gedaan en daar werkt de 4G ook niet. Als ik mijn zakelijke Sim in het andere toestel doet, werkt de 4G wel gewoon.

Het zit dus echt in de Telfort simkaart, daar wordt het mobiele internet niet geactiveerd.

MvG
Kees Jan
Reputatie 8
Badge +11
Dat is een duidelijk resultaat inderdaad @keesjan1984, bedankt voor het testen. Ik ben daarmee op zoek gegaan en ik zie dat het abonnement eerst alleen telefonie had, geen internet. Dat is gewijzigd en daarbij was data nog niet geactiveerd. Dat hebben we nu alsnog aangezet op de SIM-kaart, zou je het toestel opnieuw op kunnen starten en kijken of je daarna wel 4G hebt?
Reputatie 1
Bedankt, het werkt !
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn om te lezen, dank voor je terugkoppeling! Veel plezier met de internetverbinding en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer