beantwoord

4g internet versneller optie grote prijs verschillen.

Reputatie 1
Aangezien het contact formulier via de Telfort website niet werkt dump ik mijn vraag / klacht maar hier.......

Ik wil mijn bestaande zakelijke abonnement wijzigen met de optie 4G internet.
Als ik deze optie in zakelijk beheer zie wordt daar €4,13 p/m voor gerekend. Is niet echt voordelig.
De concurrentie biedt 4G standaard of voor een veel schappelijkere prijs.

Als ik op de Telfort website bij (nieuwe) zakelijke abonnementen kijk zie ik dat voor deze optie slechts € 0,83 gerekend wordt.
Daarvoor wil ik het wel doen,

Ik heb de klantenservice gebeld met de vraag of dit kan.
Mij werd verteld dat dit niet kon omdat voor mijn abonnement andere voorwaarden zouden gelden.

Dus met andere woorden: Als "trouwe klant" wordt ik benadeeld doordat ik nog anderhalf jaar (tot contract einde) het hoge tarief zou moeten betalen voor 4g internet terwijl nieuwe klanten dit lagere tarief wel krijgen ?

Uw kreet op de website "Trouwe klanten krijgen extra voordeel" is dus niet waar
Als trouwe klant ga ik verder kijken....

Waarom wordt er qua tarieven grote onderscheid gemaakt en biedt Telfort mij de lagere tarieven niet ?
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 6 januari 2016, 11:37

Dag D.bosch, dat je dit vreemd vindt kan ik mij voorstellen. Omdat dit om een zakelijke aansluiting gaat, kan ik je persoonlijk helaas niet verder helpen. Ik zet dit door naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen zo snel mogelijk contact met jou opnemen hierover.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag D.bosch, dat je dit vreemd vindt kan ik mij voorstellen. Omdat dit om een zakelijke aansluiting gaat, kan ik je persoonlijk helaas niet verder helpen. Ik zet dit door naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Zij zullen zo snel mogelijk contact met jou opnemen hierover.
Reputatie 1
Hallo Christy,

Dank voor je reactie.
Ik heb in de tussentijd via mail contact gehad met de zakelijke klantenservice.
Het heeft niet tot een voor mij bevredigend resultaat geleid en is wat mij betreft klaar.

Met vriendelijke groet,
D Bosch

Reageer