4G in het buitenland

• 24 mei 2017
  • 14 reacties
  • 3387 keer bekeken

Mooi geen roaming kosten meer in EU vanaf 15 juni 2017.
MAAR geen 4G in het buitenland. Ik weet dat dat extra kosten zijn voor Telfort, maar gezien dat hele Europa geen roamings kosten betaald(ook 4G) zou toch goed zijn van Telfort om voor zijn klanten ook 4G aan te zetten in het buitenland. Volgens mij is Telfort een van weinig providers die geen 4G bied in het buitenland.

Alvast bedankt

14 reacties

Wie of wie van Telfort durft mij vraag/verzoek te beantwoorden???
Reputatie 7
Badge +13
Hoi eshayem, je hebt gelijk dat het goed zou zijn als 4G ook in het buitenland aangezet kan worden. Dat willen wij in de toekomst ook zeker gaan doen. Wanneer hier meer bekend over is zullen wij hier een bericht over plaatsen op het forum. Voor nu het is het wachten op verder bericht, heb hier nog geen tijdsindicatie van.
Ik was bij Rock Werchter gister en mijn vrienden zaten met hun T-mobile en Vodafone lekker op 4g(+), ik bij Proximus was niet eens welkom en Base is te traag en bij Mobistar werd ik er iedere keer uitgeflikkert.
Nee, Telfort kan nog een hoop leren van zijn conculega's. Te triest voor woorden,..... Telfort (Kpn) geen 4G(+) in het buitenland!
En ja, mijn instellingen stonden goed en ja, ik begrijp dat er op een festival duizenden online zijn,.......
Ben ook niet tevreden Pottema.
Ik ga wekelijks naar Duitsland, waar ik alleen 3G heb, maar is zo traag, dat ik gewoon weer overga naar Wifi. (hotspot van vrouw bij T-mobile) Dit is niet te doen zo. Wil je kinderen in auto youtube laten kijken, vergeet het maar, zelfs op heel lage resolutie.

Telfort doe hier iets aan, zet 4G aan in het buitenland, indien nodig betalen we wat meer voor.
Thx voor je reactie, gaat idd helemaal nergens over.....en dan praten we hier over de dochter van KPN hè! Dus niet de eerste de beste dacht ik zo.......
Zondag terug van vakantie(spanje)
Voor die tijd 20GB opgespaard, maar wat was de 3G toch traaaaaaaaaaaaag. Van 20GB heb ik 5GB kunnen gebruiken. Mijn werktelefoon was ook mee van KPN 25GB, dis was binnen een week op.

Hopelijk gaat Telfort ook over op 4G, want op de website zetten dat Telfort 4G leverd klopt niet meer vanaf 15 juni. Een bundel voor Europa, dus ook 4G voor Europa, toch?

Graag voor oktober regelen, want dan ben ik ook op vakantie :-)

Bedankt Alvast
Reputatie 8
Badge +17
Telfort levert (nog) geen 4G in het buitenland.
Reputatie 8
Badge +15
Hopelijk gaat Telfort ook over op 4G, want op de website zetten dat Telfort 4G leverd klopt niet meer vanaf 15 juni. Een bundel voor Europa, dus ook 4G voor Europa, toch?
Het mobiele abonnement is vooral bedoeld voor gebruik in eigen land. Dus het klopt wel. :)
Buitenland is een aanvullende optie om je abonnement uitgebreider te gebruiken. Bij te lang gebruik in het buitenland kan je een toeslag in rekening krijgen.

3G is overigens een prima netwerk. In Nederland lopen we wat betreft mobiel internet aardig voorop. We zijn best verwend wat snelheden betreft.
Voor snelheden in het buitenland ben je afhankelijk van de buitenlandse provider en hoever ze zijn in hun ontwikkeling met mobiel internet.

Als 4G in het buitenland aangezet word hou er rekening mee dat je niet overal de snelheid hebt die we gewend zijn. 🙂
Ik vind het ook vreselijk frustrerend dat we door telfort als tweederangs klant worden behandeld en 'middeleeuwse' mobiele netwerken voorgeschoteld krijgen in het buitenland. Ik ben al jaren klant, zowel internet als mobiel, maar als er niet op korte termijn verandering komt in het 4g buitenland beleid dan ga ik alles opzeggen en naar een provider waar je wel krijgt waar je recht op hebt
Reputatie 8
Badge +19
Ik vind het ook vreselijk frustrerend dat we door telfort als tweederangs klant worden behandeld en 'middeleeuwse' mobiele netwerken voorgeschoteld krijgen in het buitenland. Ik ben al jaren klant, zowel internet als mobiel, maar als er niet op korte termijn verandering komt in het 4g buitenland beleid dan ga ik alles opzeggen en naar een provider waar je wel krijgt waar je recht op hebt
Tja, je hebt gewoon gelijk.
Het is nogal een 'armoedig' beleid van Telfort... 😞

Telfort heeft hun beleid wat het bellen in het betreft dus je krijgt waar je recht op hebt. Het zal wellicht fijn zijn als ze betere deals zouden sluiten voor 4G gebruik van andere netwerken in het buitenland dat wel. Dan kan ik ook wel zeggen op ons adres kan er 500Mb geleverd worden dus daar heb ik recht op.
Reputatie 8
Badge +17
4g van Telfort is een gratis service en dan kun je nooit spreken van een recht.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi mobiel telefonist, 4G in het buitenland zal inderdaad een goede stap in de richting zijn. Op dit moment kan ik je niets meer vertellen dan dat ik al eerder heb aangegeven. De wens voor 4G in het buitenland is bekend en signalen als je de jouwe blijf ik doorgeven.
Dankjewel voor je reactie.

Reageer