4g geïnstalleerd geen internet

• 18 november 2016
  • 25 reacties
  • 442 keer bekeken

Heb net akkoord dat ik 4g heb via een bevestiging per mail. Maar nu heb ik helemaal geen internet meer!

25 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zet je toestel uit en weer aan
Opgelost. Dank.
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan en veel plezier met je verbinding
Wat als een herstart niet werkt en stappenplan meerdere malen is doorlopen. En je dan nog steeds geen internet hebt op je telefoon.
Simkaart is vandaag vervangen door nieuwe en ging vrij soepel en inerternet H+ en 3G werkte. Daarna 4G aangezet via mijn telfort. En toen begon mijn uitdaging. En nu heb ik internet nodig vanavond wat nu te doen
Bij ons precies hetzelfde Daniel. Sim kaart vervangen. Toen nog 3G. 4G versneller aangezet, en toen niets meer. 4G uitzetten kan niet, want je kan maar één keer per maand een wijziging doen.
Inderdaad daar kwam ik ook achter. Als ik dat had geweten had ik pas na mijn vakantie de 4G ingeschakeld. Nu zit ik zonder internet
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb zelf afgelopen week een uurtje moeten wachten nadat ik 4g had aangezet, overigens telfort heeft ook een twitter account daar zijn ze tot 22.00 uur online
Ik heb zelf afgelopen week een uurtje moeten wachten nadat ik 4g had aangezet, overigens telfort heeft ook een twitter account daar zijn ze tot 22.00 uur online
Dat is heel fijn maar ik heb geen idee hoe twitter werkt.
Reputatie 8
Badge +17
In dat geval moet je helaas tot na het weekend wachten als de telefonische klantenservice weer open is
Facebook kan schijnbaar ook.
helaas heb ik geen facebook. en heb zojuist een twitter account aangemaakt. Het zou geweldig zijn als ik vanavond weer internet heb. De problemen komen ook meestal als je de diensten echt nodig hebt.
De laatste reactie die Telfort heeft gegeven op een vraag van een klant, is op een vraag gesteld om 17:00. Verwacht vanavond geen reactie denk ik. Om 22:00 "sluiten" ze op twitter. Om 9uur gaan ze weer verder.
Dan zal Telfort wel een serieuse uitdaging hebben als er zo veel mensen last hebben. Geen internet is al niet prettig maar ik moet nu ook al naar buiten om te kunnen bellen.
Via Telfort twitter is het bij mij opgelost, dit was hun conclusie:
Bedankt voor de gegevens! Ik heb de oplossing gevonden 🙂. Op een mysterieuze wijze was de mobiele verbinding uitgezet. Ik heb het weer aangezet. Kan je me laten weten of je vrouw nu van internet en 4G gebruik kan maken? Als het niet gelijk werkt, dan kan je het beste het toestel uitschakelen, de simkaart eruit halen, opnieuw plaatsen en het toestel aanzetten. Ik hoor het graag van je.
Simkaart eruit en erin gedaan, telefoon meerdere malen herstart, stappenplan telfort meerdere malen doorlopen. daarnaast werkte de telefoon met de nieuwe sim prima totdat ik 4G aanzette in mijn telfort. geen internet meer en slecht signaal.
Reputatie 8
Badge +17
Bij het inschakelen van 4G kan het voorkomen dat bij de blokkades het mobiele internet op geblokkeerd staat kies dan TOESTAAN EN BEVESTIG DIT
DIt kun je in je Mijn Telfort mobiel zelf fixen
alles staat op toestaan behalve "Bellen van buitenland naar buitenland of Nederland" die kan ik niet op toestaan zetten.
Reputatie 8
Badge +17
Ben er achter dat de blokkade mobiel data niet op toestaan moet staan maar op blokkeren hardstikke onlogisch dus maar wellicht is dat de oplossing laat je even weten of het klopt en weer werkt
Sorry maar die optie staat er bij mij niet in. Wat me wel opvalt is dat mijn instellingen telkens anders staan als weer opnieuw inlog
volgens Telfort zouden ze me 90min geleden al mijn instellingen controleren, maar ik heb niets meer vernomen
Probleem is gelukkig opgelost. Er stond een instelling bij hun niet correct. Helaas heeft er meer dan 24 uur overheen moeten gaan.
Ik heb wel een stabieler internet als ooit tevoren. Ik ben van een 3G abo waar ik maar H+ had, naar een volle 4G.
Reputatie 6
Badge +7
Mooi zo wel jammer dat dat de laatste tijd vaker gebeurt bij mensen dat de instellingen bij Telfort niet juist staan ik denk dat ze dat intern eens moeten kortsluiten.
Ik ben van een 3G abo waar ik maar H+ had, naar een volle 4G.
H+ is sneller dan 3G.
3G // H // H+
Dan heb ik altijd een brake verbinding gehad. Ik ben van een kleine 2 Mbps download naar 50Mbps gegaan download gegaan.
Reputatie 8
Badge +17
Zo te zien heeft iedereen in dit topic na een dikke 24 uur nu toch een werkende 4g verbinding en sluit me volledig aan bij de woorden van cobus het zou gewoon in 1x keer moeten werken maar het lijkt erop dat als er iets wordt veranderd dat Mijn Telfort in de war raakt dus dat moet gewoon beter.

Reageer