beantwoord

4G doet het niet?

  • 4 januari 2015
  • 2 reacties
  • 1923 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een los toestel(samsung Galaxy S5) met een simkaart van telfort. In mijn abonnement zit 4G, maar toch staat er 3G boven in de infobalk van mijn telefoon. Ik ga er hierdoor vanuit dat mijn 4G niet aan staat. Hoe kan dat? Zou het kunnen dat mijn simkaart te oud is?
icon

Beste antwoord door jimny 4 januari 2015, 20:13

Inloggen op mijn Telfort mobiel en daar kun je zien of je 4g wel aanstaat via de 4g internet versneller, lees onderstaand even door via de link

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Mobiel/Gebruiken-en-instellen/Mobiel-internet/Internetbundels-en-tarieven/4G-aanvragen.htm
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Inloggen op mijn Telfort mobiel en daar kun je zien of je 4g wel aanstaat via de 4g internet versneller, lees onderstaand even door via de link

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Mobiel/Gebruiken-en-instellen/Mobiel-internet/Internetbundels-en-tarieven/4G-aanvragen.htm
Badge +2
@ingevandamm,

Welkom op het forum!

Heb je het terug kunnen vinden?

Daphne