beantwoord

4G bundel activeren lukt nie

• 27 februari 2017
  • 7 reacties
  • 336 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, als ik een extra bundel wil aanvragen, dan krijg ik als melding dat ik dit niet meer kan aanvragen omdat er nog een actieve bundel bezig is. Ik kan nu niet meer op 4g en ik moet nog een week.
Hoe kan dit???
icon

Beste antwoord door Leon 7 maart 2017, 11:04

Hi Bertina,

Bedankt voor de gegevens! :)

Vreemd dat het niet is gelukt met de SMS. Heb je de Telfort App geïnstalleerd op je telefoon? Hier kun je deze bundels namelijk ook op bestellen.

De correctie is aangemaakt en zal verrekend gaan worden met de eerstvolgende factuur.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Bertina, welkom op ons forum!

Begrijp ik het goed dat je de 4G bundel wilt activeren, maar dat dat niet lukt?
Reputatie 1
Badge
Ik kon helemaal niets meer. Mijn bundel was op en wilde een extra bundel van 5 euro aanvragen, maar hij gaf de melding dat er al een bundel actief was, dit was niet zo. Heb nu mijn bundel in mb's per maand verhoogt en nu doet hij het wel weer. Maar ik wil wel weten waarom ik geen extra bundel kon aanvragen. Ik heb dit trouwens ook met de bundel aanvragen voor het buitenland, 2x al betaald, maar niet kunnen gebruiken omdat het niet werkte. Zonde van het geld.
Bedankt alvast voor jouw reactie.

Mvg Bertina
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Bertina,

Dat is inderdaad vreemd. Dat zou geen probleem moeten zijn! Heb je die bundels aan willen vragen per SMS of in de Telfort App op je telefoon?

Dat je twee keer de bundel hebt betaald en niet hebt kunnen gebruiken dat is zeker zonde en hoef je van daarom ook niet te betalen! Stuur mij je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst zal ik een correctie van € 10,- voor je aanmaken. 🙂
Reputatie 1
Badge
Hoi Leon,
Ik heb geprobeerd via de sms aangevraagd.
Super service voor de correctie, dankje wel 👍🏻
Reputatie 5
Badge +1
Hi Bertina,

Bedankt voor de gegevens! :)

Vreemd dat het niet is gelukt met de SMS. Heb je de Telfort App geïnstalleerd op je telefoon? Hier kun je deze bundels namelijk ook op bestellen.

De correctie is aangemaakt en zal verrekend gaan worden met de eerstvolgende factuur.
Reputatie 1
Badge
Heb inmiddels de correctie ontvangen, dankje. Ik heb de Telfort app ook op de telefoon. Ik heb inmiddels mijn bundel iets verhoogd zodat ik hopelijk de extra bundel niet meer nodig heb.
Groetjes
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Bertina,

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat de correctie inmiddels verwerkt is! :D

Je bent ook goed bezig dat je de app gelijk hebt geïnstalleerd. Die is echt super handig! Hier kan je ook je verbruik goed in de gaten houden. En slim om je bundel iets te verhogen... Het is natuurlijk erg vervelend wanneer je steeds tegen het einde van de maand bijna door je bundels heen bent!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Wil je feedback geven op hoe je mijn persoonlijke ondersteuning hebt ervaren? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Daar help je mij enorm mee! 🙂