beantwoord

4G+ bij Telfort?

• 5 augustus 2018
  • 23 reacties
  • 800 keer bekeken

Even een vraag. Is het bij Telfort ook al mogelijk om behalve 4G ook 4G+ te ontvangen met de juiste telefoon aangezien gebruik wordt gemaakt van KPN netwerk?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 5 augustus 2018, 15:27

Hi Friesian. Je telefoon maakt inderdaad verbinding met het 4g+ netwerk omdat we op het KPN netwerk zitten, volgens mij kan je echter niet de extreem hoge snelheid halen via Telfort. Daar zou je echt KPN voor moeten hebben. Overigens is het best lastig om daadwerkelijk 150+ te halen i.v.m. de drukt en capaciteit op de mast waarmee je bent verbonden. Ben wel benieuwd welke snelheid je haalt als je 4g+ in beeld ziet staan. 🙂
Bekijk reactie

23 reacties

Jazeker mijn huidige telefoon laat regelmatig een + zien naast de 4g
Thanx Galdor!

Ik moet zeggen dat ik vrij vaak 4G+ zie. Plaatje puur ter bevestiging.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Friesian. Je telefoon maakt inderdaad verbinding met het 4g+ netwerk omdat we op het KPN netwerk zitten, volgens mij kan je echter niet de extreem hoge snelheid halen via Telfort. Daar zou je echt KPN voor moeten hebben. Overigens is het best lastig om daadwerkelijk 150+ te halen i.v.m. de drukt en capaciteit op de mast waarmee je bent verbonden. Ben wel benieuwd welke snelheid je haalt als je 4g+ in beeld ziet staan. 🙂
Meerdere speed tests gedaan huawei p10 lite Android 8, beste tot nu toe was 83,4 down 10,2 up
Gemiddeld is het rond 40Mb.
Reputatie 5
Badge +8
Meerdere speed tests gedaan huawei p10 lite Android 8, beste tot nu toe was 83,4 down 10,2 up
Gemiddeld is het rond 40Mb.

Nog niet eens zo gek, 🙂 maximum wordt aangegeven op 150 down en landelijk gemiddeld 20 Mbit.
Alex, ik heb een Telfort prepaid als extra extra extra noodoplossing.

Hoogste snelheid van telefoons mogelijk is 4G.

Ben wel benieuwd welke snelheid je haalt als je 4g+ in beeld ziet staan. :)

Ik ook. 😉😀😎

(Excuseer mijn vorm van humor ☺️)
@Friesian +je erbij tekenen. Wie weet helpt het.
Die oplossing was nog niet in me opgekomen en dan is.ie ook nog erg simpel.☺️

Maar ja, tipp-ex gebruikt voor het ✏️.😀
Reputatie 5
Badge +8
Alex, ik heb een Telfort prepaid als extra extra extra noodoplossing.

Hoogste snelheid van telefoons mogelijk is 4G.

Ben wel benieuwd welke snelheid je haalt als je 4g+ in beeld ziet staan. :)

Ik ook. 😉😀😎

(Excuseer mijn vorm van humor ☺️)

Het wordt geëxcuseerd. 😉
Ik heb nog nooit 4G+ op mijn mobiel gezien.
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb nog nooit 4G+ op mijn mobiel gezien.

Dit kan nog verschillen per gebied (beschikbaarheid) en uiteraard of je telefoon dit ondersteunt.
Waarschijnlijk ondersteund mijn toestel het niet.
Heb een Samsung J5 uit 2016.
Dan heb je net als ik ten hoogste 4G. Een klein advies dat ik vaker gebruik, handig voor de helpers. Zet even je telefoon in je profiel dan is er een stukje basisinformatie.
Zojuist nog een meting gedaan met het plusje in beeld de eerste meting in dit lijstje super download de upload mwahhh.

Reputatie 5
Badge +8
Waarschijnlijk ondersteund mijn toestel het niet.
Heb een Samsung J5 uit 2016.

Klopt inderdaad. Maar met gewone 4G kom je ook een heel eind. 😉
Reputatie 5
Badge +8
Zojuist nog een meting gedaan met het plusje in beeld de eerste meting in dit lijstje super download de upload mwahhh.

Niets te klagen jij. 😉 Gek genoeg haal jij een hogere snelheid via Telfort dan ik via KPN, maar ik verwacht dat dat met de locatie te maken heeft aangezien het om hetzelfde netwerk gaat. Ik zit in het hoge Noorden.
Komt vast door de hoge temperaturen, hoewel ik zou eerder verwachten dat het minder zou zijn.
Inderdaad weinig te klagen. Betere download dan de vaste aansluiting hoewel 68,2/68,2 via wifi bij een 50/50 abo hoor je mij ook niet over.
Hoi Alex,

Het gaat redelijk snel maar de J5 heeft nog meer problemen......al is het wat beter met de nieuwe simkaart
Reputatie 5
Badge +8
Nog binnen de garantie? Dan bij de verkoper of fabrikant aankloppen. 😉
Hoi Alex,

Nee, allang uit de garantie.

Wil hier niet teveel op door gaan maar het heeft met dit topic te maken.

https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/batterij-mobiel-snel-leeg-bij-samsung-j5-met-zoeken-naar-4g-74811

Dus hier verder off topic.
Reputatie 5
Badge +8
Nee, snap ik. Zo te lezen kan je behalve die tips voor batterijbesparing niet veel doen, en ik helaas ook niet.
Ik weet het Alex.
Maar dank je wel voor het lezen!

Reageer