beantwoord

4 GB aan tegoed verdwenen na wijzigen bundel

• 6 december 2018
  • 6 reacties
  • 537 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi, ik dacht dat het een goed idee was om even een maandje geen internetbundel te hebben aangezien ik een constant overschot van ong. 4 a 5 gb (!) heb.
Zojuist bundel weggehaald en ineens ook mn overzicht van het overschot weg uit de app.
Wat gebeurt hier nu? Zijn deze verdwenen? Kan ik nog ergens zien waar hoeveel opgespaarde data ik nog heb en wanneer ik weer terug moet switchen?

Groeten,

Sander

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 7 december 2018, 16:30

Hoi SanderAMS, ik begrijp dat je altijd heel veel MB's over had. Het leek je handig om jouw databundel een tijdje uit te zetten. Dit resulteert echter in het feit dat je nu alles kwijt bent. Dit is inderdaad het gevolgd van het uitzetten van de bundel. Zonder bundel geen internet, dus ook geen meegenomen bundels. Deze zijn nu verdwenen helaas. Op deze pagina onder de voorwaarden lees je daar meer over.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Holymoly. En dit kan je met droge ogen zeggen? Wat een belachelijk beleid.
Zonder waarschuwing dus alles kwijt. Alsof ze door de dataschredder zijn gegaan. Wat een flauwekul en werkelijk ongehoord onethische manier van zakendoen.

Ik wil hier toch even op inhaken...
'Zonder waarschuwing dus alles kwijt' is onzin want het beleid hieromtrent had je kunnen weten als je de moeite had genomen om vooraf eerst de gevolgen van het opzeggen van je bundel te onderzoeken.
Je hebt als klant namelijk ook zoiets als een onderzoeksplicht...
Een provider valt hierin niets te verwijten, als jij besluit je bundel uit te zetten dan wordt hierover geen melding gestuurd.
Biedt je nieuwe provider overigens ook aan dat je je overgebleven tegoed nog twee maanden mee mag nemen..?

Reputatie 8
Badge +11
Dat is jammer om te lezen SanderAMS. Mocht je toch nog vragen hebben of mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Reputatie 1
Hoi,

It's all good, ik zie ineens wat ik bij andere providers maar hoef te betalen!

Eigenlijk beter dus.

Dankjewel voor je antwoorden Bart, en de ballen Telfort! 🖖
Reputatie 8
Badge +11
Ik begrijp je reactie. Het is ook erg zonde en iets waar je ontzettend van baalt. Ik kan de situatie echter niet wijzigen.

Nu geef je aan nog steeds data te kunnen gebruiken, dat klopt. Hiervan is echter de snelheid zo laag dat je er niet veel mee kan. Het is net snel genoeg voor Whatsapp of internetbankieren. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Reputatie 1
Holymoly. En dit kan je met droge ogen zeggen? Wat een belachelijk beleid.
Zonder waarschuwing dus alles kwijt. Alsof ze door de dataschredder zijn gegaan. Wat een flauwekul en werkelijk ongehoord onethische manier van zakendoen. Ik heb deze data gekocht dus hier is echt iets niet in de haak.

En data die ik nu gebruik. Die gaat dubbel en dwars gerekend worden zeker? Voor 'je hebt geen bundel-tarief'? Of gaat dadelijk mn hele mobiele internet eruit?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi SanderAMS, ik begrijp dat je altijd heel veel MB's over had. Het leek je handig om jouw databundel een tijdje uit te zetten. Dit resulteert echter in het feit dat je nu alles kwijt bent. Dit is inderdaad het gevolgd van het uitzetten van de bundel. Zonder bundel geen internet, dus ook geen meegenomen bundels. Deze zijn nu verdwenen helaas. Op deze pagina onder de voorwaarden lees je daar meer over.

Reageer