beantwoord

4- 5 november: Whatsapp storing

• 4 november 2012
  • 2 reacties
  • 2400 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +15
Ik ga er vanuit dat ook Telfort gebruikers Whatsapp gebruiken en daarom plaats ik hier het ook maar nu ik op andere forums bezig ben met klachten over Whatsapp ;)

Storing Whatsapp
Gisteren toen ik keek was de storing (4 november) er nog niet maar Whatsapp storingsmelder geeft nu dit aan:
4 november: Beperkte storing Whatsapp Whatsapp heeft zondag middag l(4 november) last van een storing. Een beperkte groep gebruikers kan geen berichten ontvangen of verzenden. De storing is rond 15:30 uur begonnen.
Er is een actuele Whatsapp Satus en die laat sinds gisteren al een verhoogde aantal meldingen zien en vandaag is het weer hoger. Hier worden ook al meerdere klachten gemeld over initialisering wat mislukt (wereldwijd).

Hou vooral de Whatsapp storingsmelder in de gaten voor updates.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 4 november 2012, 21:49

Via twitter geeft Whatsapp aan dat ze momenteel bezig zijn om de oorzaak te achterhalen van de storing.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Via twitter geeft Whatsapp aan dat ze momenteel bezig zijn om de oorzaak te achterhalen van de storing.
Reputatie 8
Badge +15
Whatsapp heeft het probleem inmiddels bevestigd.

Ze geven aan dat het probleem inmiddels opgelost zou zijn. Als er nog problemen zijn, zou het uit- en aanzetten van de telefoon het probleem moeten verhelpen!

Reageer