3G werkt plotseling sinds gister niet meer

• 14 juli 2012
  • 14 reacties
  • 4535 keer bekeken

Sinds gisteren ligt plotseling mijn 3G er weer uit. Precies hetzelfde probleem als toen ik de simkaart van Telfort net had ontvangen.
Er is gewoon verbinding met het netwerk en 3G maar ze zenden geen data naar me door.
Al geprobeerd:
Iphone geupdate
Netwerkinstellingen gereset
Netwerkinstellingen gecontrolleerd
Simkaart er in en er uit gedaan
Telefoon uit/aan
3G uit / aan
Handmatig met het KPN netwerk verbonden
Klantenservice gebeld en de stappen doorgenomen

Toen ik de simkaart pas had werkte het de eerste dagen ook niet en naar 10 telefoontjes naar de klantenservice "plots" wel.

Ook valt mijn bereik sinds ik telfort heb regelmatig 1sec weg en is dan meteen weer terug(Signaalbars)

Iemand ditzelfde probleem? Ik zit in de regio Eindhoven

14 reacties

Reputatie 1
Sinds gisteren ligt plotseling mijn 3G er weer uit. Precies hetzelfde probleem als toen ik de simkaart van Telfort net had ontvangen.
Er is gewoon verbinding met het netwerk en 3G maar ze zenden geen data naar me door.
Al geprobeerd:
Iphone geupdate
Netwerkinstellingen gereset
Netwerkinstellingen gecontrolleerd
Simkaart er in en er uit gedaan
Telefoon uit/aan
3G uit / aan
Handmatig met het KPN netwerk verbonden
Klantenservice gebeld en de stappen doorgenomen

Toen ik de simkaart pas had werkte het de eerste dagen ook niet en naar 10 telefoontjes naar de klantenservice "plots" wel.

Ook valt mijn bereik sinds ik telfort heb regelmatig 1sec weg en is dan meteen weer terug(Signaalbars)

Iemand ditzelfde probleem? Ik zit in de regio Eindhoven

Dit al geprobeerd?

Probleem:
Mobiel internet werkt niet na update Android 4.0.3

Oplossing:.
1.Wees er zeker van dat bij netwerkoperators KPN staat geselecteerd
2.Ga naar: Instellingen -> mobiele netwerk -> namen toegangspunten.
3.Kies die van Telfort en wijzig de volgende instellingen:
•APN: De tekst bij APN moet worden vervangen voor een sterretje (*)
•Type toegangspunt: De tekst bij APN moet worden vervangen voor een sterretje (*)
Ja alles geprobeerd, net in de telfort winkel geweest nieuwe simkaart maar nog niks.
Hier hetzelfde probleem. Sinds gisteren krijg ik geen data meer binnen. (Android GB)
Bij mij hetzelfde probleem!
Is er wellicht een storing?
Badge
@kevinho040,

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, merk/type telefoon en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Prive bericht is verzonden. Alvast bedankt.
@Laila, er zijn meerdere klanten van Telfort zonder mobiel internet. Het per klant uitzoeken heeft weinig nut denk ik. Ik heb namelijk het zelfde probleem!
ik ook maar maar pm aan gewaagd.
Maar het is raar want hoor ook van anderen met telfort die wel gewoon verbinding hebben.
Is dus een bepaald groep(je) die toevallig allemaal hetzelfde probleem hebben
Ik heb ook een PM gestuurd maar nog niks gehoord.
Mijn vader heeft ook Telfort maar geen problemen.
Ik heb dit contract in januari afgesloten en toen heb ik er ook bijna een week last van gehad, precies dit probleem.
Het ligt echt aan Telfort, toen werkte het "plotseling" van t een op t andere moment ineens weer bij mij en ook bij de andere op het forum!
Vreemd ....
Ik heb dit contract in januari afgesloten en toen heb ik er ook bijna een week last van gehad, precies dit probleem.
Het ligt echt aan Telfort, toen werkte het "plotseling" van t een op t andere moment ineens weer bij mij en ook bij de andere op het forum!
Vreemd ....

Yep dit is echt precies hetzelfde als ik had. abbo genomen bij telfort met internet, deed het niet. Toen ineens wel en heeft het maanden gewerkt ook en uit het niks weer hetzeflde probleem
Reputatie 1
Vreemd ....

Ha Kevin!
Jij ook weer hier?
Ik zat toendertijd in januari ook bij dat clubje zonder internet.
Helaas! Ik ook weer hier....

Iemand weer stiekem onze 3G schakelaar aangetikt? Sinds 13-7 al geen internet meer...
Badge
@all,

Wij zijn ons ervan bewust dat u momenteel problemen kunt ondervinden bij het gebruik van mobiel internet. Wij begrijpen dat het vervelend is, onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij werken hard aan een oplossing. Zodra er meer bekend is, wordt er opnieuw een bericht geplaatst.

Laïla
Fijn dat er eindelijk wordt toegegeven dat er problemen zijn, maar hoe worden wij gecompenseerd?

Reageer