vraag

3G werkt niet op Moto G

• 29 juli 2014
  • 10 reacties
  • 2406 keer bekeken

Ik heb de instelling voor Android gevolgd(Moto G staaterzelfniert tussen) maar krijg geen verbinding. Mijn gerbruikte instellingen:

Naam: Telfort Spot
APN: internet
MCC: 204
MNC: 12
Verificatie: PAP
APN-type: default

Ook heb ik roaming aanstaan maar krijg geen connectie of 3G icon boven in het scherm. Telefoon is na de instellingen opnieuw opgestart.
Iemand die weet wat er fout gaat?

10 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Heeft het wel gewerkt met een ander toestel?
Heb je wel een internetbundel actief staan?
Misschien in het verleden internet laten blokkeren?
Dit is het eerste toestel waarbij ik telfort heb kan ik bij mijn telfort zien of mijn internet geactiveerd is? Weet zeker dat ik een internet bundel heb.

-Net gekeken mijn internet bundel is actief.
Badge +2
@jdecort,

Welkom op het forum!

Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor jou. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht.

Daphne
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook met de Moto G, volgens mij heb ik alles goed ingesteld staan..@ Daphne Zou je dit bij mij kunnen checken?

Groet Koen
Badge +2
@koen12345,

Welkom op het forum!

Ook voor jou ga ik graag aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne
Er is nog steeds geen oplossing gevonden.
Wel zie ik dat er bij "status mobiel netwerk" onder toestel informatie verbinding verbroken staat. Misschien dat daar iets mee aan de hand is dat geen goede verbinding met telfort veroorzaakt.
Badge +2
Binnen NL dient oa bij de Moto G naast mobiel internet ook roaming aan te staan. In NL brengt dat verder geen kosten met zich mee
Binnen NL dient oa bij de Moto G naast mobiel internet ook roaming aan te staan. In NL brengt dat verder geen kosten met zich mee

Klopt dit heb ik ook aanstaan maar maakt geen verschil. Kan het helaasniet in een ander toestel testen.
Reputatie 2
Badge +2
Heb je gegevenstoegang en de gegevensroaming.
Reputatie 2
Badge +2
Naam: telfort
apn internet
mmsc http:/mms
mms proxy 193.113.200.195
mms poort 8080
mcc 204
mnc 12
apn protocl ipv4
roamingprotocol ipv4

alle overige instellingen hoef je niet in te stellen.
bij mij werkt dit op mijn motorola moto g 4g.

Reageer