beantwoord

3G werkt al een tijdje niet op de 5c

• 15 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 707 keer bekeken

Alle stappen die op telfort.nl staan doorlopen echter nog steeds geen mobiel internet, dus geen 3G.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Michael 16 oktober 2015, 15:30

Hoi Peter, dank je voor het 06-nummer. Ik heb aan deze kant de instellingen voor mobiel internet gereset waardoor het nu goed zou moeten werken. Als je het toestel volledig uit- en weer aanzet verwacht ik dat jouw dochter verbetering zal merken. Koppel je aan mij of ze eruit is gekomen? Ben benieuwd!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Om welk toestel gaat het en heb je toestelhulp doorlopen wat je kunt vinden via onerstaande link

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Deze had ik al gezien en gebruikt echter zonder resultaat. 3G blijft uit.
Reputatie 8
Badge +15
Je hebt wel een internetbundel en je hebt nog voldoende MB's?

Soms wil het helpen door de netwerkinstellingen te herstellen.
Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Let op! WiFi wachtwoorden worden ook gewist. Deze dien je daarna weer eenmalig opnieuw in te stellen.

Werkt het daarna nog niet dan zal iemand van webcare er naar moeten kijken.
Internetbundel voor 2000MB en volgens mytelfort alles nog aanwezig.
De 5C is geheel gereset (meerdere malen) en nog steeds geen positief resultaat.
Reputatie 8
Badge +15
Krijg je trouwens een melding: 'mobiel datanerwerk activeren niet mogelijk' ?
Nope, ik krijg geen enkele melding
Reputatie 8
Badge +15
Gelukkig!
Anders was het meer een technisch issue geweest op het netwerk.

Even afwachten tot webcare je topic oppakt.
thanks
Reputatie 8
Badge +2
Hey Peter! Welkom op het forum. 3G hoort gewoon te werken, zéker met de handvatten die geboden zijn door Koffiemok. Vreemd dus! Geef even door in een privévenster om welk 06-nummer het gaat, dan ga ik mijn best doen om het voor je op te lossen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Peter, dank je voor het 06-nummer. Ik heb aan deze kant de instellingen voor mobiel internet gereset waardoor het nu goed zou moeten werken. Als je het toestel volledig uit- en weer aanzet verwacht ik dat jouw dochter verbetering zal merken. Koppel je aan mij of ze eruit is gekomen? Ben benieuwd!
Reputatie 8
Badge +2
Peter, aangezien je niet meer reageert verwacht ik dat de problemen zijn verholpen. Is er alsnog iets wat ik voor je kan doen? Maak dan een nieuw topic aan alsjeblieft.