beantwoord

3G sinds gisteren verdwenen

  • 24 april 2012
  • 3 reacties
  • 1899 keer bekeken

Zoals ik al hier kan lezen, hebben veel mensen last van geen mobiel internet.. Ook ik. Ik ben al lang klant bij telfort (abonnement), en heb zelden problemen. Maar sinds gisteren heb ik geen 3G verbinding. Ook geen GPRS. Ik heb de network settings al gereset, maar er verandert niks. Help me aub en zo snel mogelijk!
Thanks,
Flavia
icon

Beste antwoord door Laila 24 april 2012, 15:55

Welkom op het forum flavinha! Vreemd dat u ineens geen mobiel internet meer heeft. Heeft in de tussentijd al eens uw telefoon uit- en aangezet? Zijn de instellingen nog wel correct na de reset die u heeft uitgevoerd? Om welke telefoon gaat het?

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum flavinha! Vreemd dat u ineens geen mobiel internet meer heeft. Heeft in de tussentijd al eens uw telefoon uit- en aangezet? Zijn de instellingen nog wel correct na de reset die u heeft uitgevoerd? Om welke telefoon gaat het?

Laïla
ik heb mn iphone 3gs niet uit en aan gezet, maar wel gereboot.. en de instellingen zijn correct na de reset, ja.. ik doe nu mijn telefoon uit en weer aan.. kijken of het helpt..
3G is terug! 🙂 dank je wel voor je tip

Reageer