beantwoord

3G mobiel werkt niet

• 22 mei 2016
  • 12 reacties
  • 833 keer bekeken

Mijn 3g werkt niet.
icon

Beste antwoord door Michael 3 juni 2016, 12:15

Hoi mvantriest3!

Dat is fijn om te lezen! Hoe is het je gelukt? Ik ben erg benieuwd!
Bekijk reactie

12 reacties

Das niet zo mooi.
Dit al doorlopen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel-internet-werkt-niet.htm
Ja en hij werkt nog steeds niet, heb hem ook al handmatig proberen in te stellen. En heb sowieso genoeg mb's want ik heb het abbonement net nieuw.
Dit heb ik ook, precies hetzelfde, nieuw abonnement, alle stappen doorgelopen en het werkt nog steeds niet.
Ja erg vervelend
Is het handig om Telfort maar te gaan bellen? Alvast dank.
Ik heb toch maar even gebeld en het bleek dat er iets met het nummerbehoud niet helemaal goed gegaan was. Dit is nu opgelost, dus ik raad je aan even te bellen!
Succes!
Oké dankje
Reputatie 8
Badge +2
Hi mvantriest3!

Welkom. Wat jammer dat 3G niet (goed) werkt. Kun je aangeven wat nu de status is? Mocht het alsnog niet goed werken, dan wil ik je vragen om het toestel helemaal uit- en aan te zetten. Ook zou je het eens kunnen proberen in een ander (simlockvrij) toestel. Als het hiermee nog steeds niet werkt, stuur dan je 06-nummer in een privébericht, ik zal dan kijken naar de mogelijkheden voor je.

Alvast bedankt voor je reactie.
Het is al gelukt !
Reputatie 8
Badge +2
Hoi mvantriest3!

Dat is fijn om te lezen! Hoe is het je gelukt? Ik ben erg benieuwd!
Ik had mijn andere simkaart nog niet omgewisseld, omdat mijn abonnement nog niet was verlopen. Ik heb dat nu wel gedaan
Ook bij mij werkt 3g/4g niet.
Nummerbehoud is wel doorgevoerd maar ik kan niet gebeld worden. Steeds een ingesprek toon.
Hoe los ik dit op

Reageer