beantwoord

3G internet werkt niet met prepaid

Heb gisteren op mijn prepaid SIM een 1000MB MAAND bundel gekocht.
Alle stappen doorlopen van de site, zelfs vandaag een nieuwe SIM-kaart gehaald, maar nog steeds werkt het niet.
Ik heb een iPhone 5S, nieuwste iOS geïnstalleerd, uit- en aangezet, mobiel netwerk aan en op 3G gezet, dataroaming zelfs aan. Netwerk selectie is NL KPN, datanetwerk staat op 'internet' met lege vakken bij naam en wachtwoord...en dus een nieuwe SIM-kaart erin gestopt...

Admin: onderwerp aangevuld zodat je topic beter vindbaar is.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 8 april 2019, 19:32

Hoi Rachel, hartelijk welkom op het forum en fijn dat je je mobiele nummer al in je profiel hebt gezet. Om je simkaart te activeren kun je bellen met een willekeurig ander nummer, daarna werkt je simkaart. Je instellingen staan goed zoals je ze beschrijft en ik heb net gekeken en zie dat je al wel MB's van die 1000MB hebt verbruikt inmiddels. Klopt het dat je verbinding hebt?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Rachel, hartelijk welkom op het forum en fijn dat je je mobiele nummer al in je profiel hebt gezet. Om je simkaart te activeren kun je bellen met een willekeurig ander nummer, daarna werkt je simkaart. Je instellingen staan goed zoals je ze beschrijft en ik heb net gekeken en zie dat je al wel MB's van die 1000MB hebt verbruikt inmiddels. Klopt het dat je verbinding hebt?
Reputatie 5
Badge +8
Dag @rachelvw. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op Cindy haar bericht. Ik ga er daarom van uit dat alles werkt. 😄 Als er toch nog iets is dat ik voor je kan doen dan lees ik het graag.
Sorry, weekje Engeland gehad en voor die tijd wilde ik het snel geregeld hebben. Heb maandagochtend direct gebeld naar Telfort en daar hebben ze een iets aangevinkt waardoor ik ineens kon internetten.
Dit topic kan dus gesloten worden.
Reputatie 5
Badge +8
Geen enkel probleem, @rachelvw. Ik hoop dat je een fijne tijd hebt gehad in Engeland. Zo te horen stond er iets niet goed in je netwerkinstellingen. Fijn dat dit zo spoedig is opgelost. 🙂

Reageer