3G internet valt regelmatig uit

Toon het eerste bericht

74 reacties

Badge

@abyss,

Zoals je ziet heb ik de betreffende link verwijderd uit jouw post. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan kun je dit kenbaar maken via een privébericht.

Denise

Prima ik heb vandaag mijn abonnent vroegtijdig kunnen beeindigen.

Heb nu tijdelijk en vodafone prepaid kaart er in zitten en nu merk ik al snelheids verschil.
web paginna's laden sneller
Heb nu 1 GB BloX
Tot 1 GB een maand lang overal onbezorgd online binnen Nederland. Nu voor maar € 14,95 per maand 2,5- 3,6Mbps nou dat haalde ik met een abonnement van Telfort niet.
Badge
Hieronder de snelheid die ik haal met Vodafone prepaid 3G gebied gemeten met Speedtest voor mobiel

http://opensignal.com/share.php?wifi=false&isCDMA=false&vrs_cde=2.25&model=GT-I9300×tamp=1372501851868&my_lat=52.0366195&my_lon=4.3768952&dl_speed=5817&ul_speed=0&ping_time=888&network_name=vodafone+NL&network_type=EDGE&network_type=EDGE&model=GT-I9300&signal_strength=14&CID=34021&LAC=91&hours_offset=1.0&check=1372501842980&check=1372501842980&check=1372501842980&ap_lat=0.0&ap_lon=0.0&address=The+Hague,+The+Netherlands
Badge
Zelfde lokatie nu met Telfort plus internet versneller 3G gebied HSPAP Highspeed net werk

http://opensignal.com/share.php?wifi=false&isCDMA=false&vrs_cde=2.22&model=GT-I9300×tamp=1368774691317&my_lat=52.0335646&my_lon=4.3716647&dl_speed=1762&ul_speed=874&ping_time=73&network_name=NL+KPN++&network_type=HSPAP&network_type=HSPAP&model=GT-I9300&signal_strength=10&CID=8090337&LAC=1230&hours_offset=1.0&check=1369956174889&check=1369956174889&check=1369956174889&ap_lat=0.0&ap_lon=0.0&address=The+Hague,+The+Netherlands
Badge
Mijn abonnement is inmiddels vervroegd beeindigd, Uiteraard zonder goede oplossing voor de klant. Zal me niks verbazen als ze mij de resterende maanden ook nog in rekening brengen.

Maar ja ik kan tot de dag van vandaag nog steed niet gebruikmaken van de internet versneller. Ook heb ik geen enkele tegemoetkoming gekregen als gevolg van het feit dat ik geen gebruik heb kunnen maken. Alleen een  sigaar uit eigen doos. 

"Telfort werkt in je voordeel", Ik heb er niet zo veel van gemerkt. Waarschijnlijk werkt het uiteindelijk alleen in mijn nadeel. 
Badge
Nou heb eindelijk de bevestiging binnen , maar die klopt uiteraard niet. ik heb door gegeven per 1-8 mijn abonnement te willen beeindigen inachtneming van 1 maand opzeg termijn. blijkbaar is dit ook weerte moeilijk. in de bevestiging staat n.l 24-10. maar ik was niet van plan om nog een dag langer dan 1 augustus van Telfort gebruik te maken. Dus op nieuw regelen, per 1 augustus beeindigen
Reputatie 3
Badge +1
@abyss,

Ik heb dit direct voor je nagekeken. De brief die hebt ontvangen gaat over de bundelverlaging die je hebt aangevraagd. Jouw abonnement wordt stopgezet op 01-08-2013. De bevestiging hiervan ontvang je binnen enkele werkdagen.

Denise
Badge
Zoals je al aangeeft Denise zou mij abonnement per 1 augustus aflopen. Maar je raad het al Telfort gaat toch gewoon door met innen wil je er even iets aan doen.
Ik heb een bevesteging van beeindeging zonder afkoopkosten.

CM130829000267
Reputatie 2
Badge +1
na het beëindigen van je abo stuurt Telfort altijd nog een laatste factuur:
https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur/Laatste-factuur

heb je al gekeken welke kosten Telfort bij je heeft afgeschreven?
Badge
Ja dat heb ik gezien , ik kreeg de factuur thuis op de mat. ze bekenen gewoon gebruikers kosten terwijl ik die niet heb gemaakt. ook berekenen ze afkoop kosten. terwijl ik overeen gekomen ben dat dat niet hoeft i.v.m. wanprestatie van Telfort. 

Ik kan trouwens  ook de niewste facturen niet meer online inzien.
Als reden kijg ik dan dat dit niet bij mijn abonnemnets vorm past. en dat is dan wel logisch ik heb al sinds 1 aug prepaid. 
Reputatie 3
Badge +1
@abyss,

Het wordt voor je uitgezocht, binnen twee werkdagen wordt er telefonisch contact met jou gelegd hierover.

Denise
Maak je maar geen zorgen , het komt wel goed jonge !!!!!
Badge
Abou schreef:

Maak je maar geen zorgen , het komt wel goed jonge !!!!!

ja dat zou ik best willen geloven, maar we hebben het hier wel over Telfort. Eerst heb je een abonnement voor weinig geld en nu heb je geen abonnement voor veel geld.

En het duurd nog even 10 dagen langer
Badge
Graag reageren wij op uw reactie via het internet. Helaas konden wij u telefonisch niet bereiken.Wij vinden het vervelend dat de afkoopkosten toch in rekening zijn gebracht. Dit was niet volgens onze afspraak.Uit onze gegevens blijkt dat u het bedrag inmiddels heeft gestorneerd. We zullen ervoor zorgen dat het openstaande bedrag wordt kwijtgescholden. Voor het ongemak bieden wij u onze excuses aan. Intern zullen wij nagaan waarom de kosten toch in rekening zijn gebracht.We hopen u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.Met vriendelijke groet,Telfort Mobiel
Reputatie 3
Badge +1
@abyss,

Fijn dat het hiermee is opgelost.

Denise
Badge
Nou het is pas opgelost als ik eind september niet weer een rekening krijg. Dus dat wachten we maar eerst af.
Badge
En wat ik al verwachte is natuurlijk weer gebeurt. Ondanks dat het openstaande bedrag is kwijtgescholden, althans er is toegezegt dat dit zou gebeuren . Zal me natuurlijk niet verbazen als dit helemaal niet gebeurd is. Nu hebben ze me gegegistreerd bij preventel.

Ik neem aan dat Telfort dit ook weer ongedaan maakt?

Volgens ij werkt iedereen bij Telfort langs elkaar heen.. Je zou er maar werken.
@abyss

volgens mij snap je het nog niet !!!
JE MOET NIET/NOOIT KLAGEN , anders krijg je spijt , heel veel spijt van .

Bedankt Denise , Bedankt Daphne , Bedankt Telfort !!!

Advocaat zou eerder jouw abo kosten vergoeden ipv een procedure beginnen !!!

Lullig he !!! 
Sinds ik internet op mijn telefoon heb valt deze regelmatig weg en regelmatig zeer traag. Ik zag als op lossing op het forum dat het aan een verouderde sim kon liggen. Graag zou ik dan een nieuwe willen als dit een oplossing zou zijn. Een andere oplossing zou ook prima zijn.

Mvg
Badge
Abou schreef:

@abyss

volgens mij snap je het nog niet !!!
JE MOET NIET/NOOIT KLAGEN , anders krijg je spijt , heel veel spijt van .

Bedankt Denise , Bedankt Daphne , Bedankt Telfort !!!

Advocaat zou eerder jouw abo kosten vergoeden ipv een procedure beginnen !!!

Lullig he !!! 

Ik blijf klagen net zo lang tot alles is opgelost. Het enige wat ze nu nohg moeten doen is mijn registratie verwijderen bij Preventel.
Voor mij maakt het nu niet zo veel uit ik heb inmiddels al een ander abonnement bij Vodafone.
Als het goed is is het openstaande bedrag al wel kwijtgescholden. Alleen werken ze bij Telfort allemaal langes elkaar heen. tuurlijk wist ik dat nadat ze mij haden toegezegt mijn abonnement te beiendigen zonder afkoop kosten en het betalen van de resterende maanden, dat dit fout zou gaan HALLO we hebben het hier over Telfort.. Toen ik vervolgens bevestiging kreeg dat ook de laaste bedragen kwijtgescholden zouden weorden wist ik ook wel dat het Weer fout zou gaan. 
Ik wacht het lekker af tot er een brief van een incasso op de mat ligt, dan komt er mischien nog een incasso bureau aan de deur, en misschien nog een deurwaarde, prima maak maar lekker kosten. Mij maakt het niks uit die mensen moeten ook werken.
En die zijn waarschijnlijk net zo slim als Telfort, zij zullen ook niet verder kijken dan hun neus lang is.

Kijk dat Preventel heeft ook al geen mail adres waar je heen kan mailen om aantegeven dat Telfort het weer eens fout doet.
Ik ben geen wanbetaler ik heb alleen een onterecht geincasserd bedrag gestorneerd. I.p.v mij direct aan te melden bij Preventel hadden ze ook een herinnering kunnen sturen of mij bellen. of een briefje sturen . Nee gelijk Preventel er op. 

Ik neem aan dat deze registratie snel ongedaan gemaakt gaat worden TELFORT
Badge
Melkbeker schreef:

Sinds ik internet op mijn telefoon heb valt deze regelmatig weg en regelmatig zeer traag. Ik zag als op lossing op het forum dat het aan een verouderde sim kon liggen. Graag zou ik dan een nieuwe willen als dit een oplossing zou zijn. Een andere oplossing zou ook prima zijn.

Mvg

ligt echt niet aan je sim, maar je kan naar de shop, krijg je gratis 1 nieuwe simkaart
Badge
Maandag 23 september zou de registratie bij Preventel verwijderd moeten zijn. ik ben benieuwd.
Reputatie 3
Badge +1
@Melkbeker,

Vervelend dat je problemen met de verbinding ervaart. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

@abyss,

Fijn dat je terugkoppeling plaatst over de afhandeling van jouw klacht. Echter wil ik je vragen om hierover te reageren in jouw aangemaakte topic hierover:
https://forum.telfort.nl/factuur-260/onterecht-aangemeld-preventel-terwijl-telfort-bedrag-kwijtschelden-36808/

Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Denise

Melkbeker schreef:

Mvg

ligt echt niet aan je sim, maar je kan naar de shop, krijg je gratis 1 nieuwe simkaart

Dank je wel voor je reactie. Ik heb mijn gegevens al doorgegeven, nu maar hopen dat telfort met een oplossing komt.

Mvg
[quote]@Melkbeker,

Vervelend dat je problemen met de verbinding ervaart. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Hi Denise, ik heb mijn gegevens doorgestuurd naar je.

Mvg

Reageer