beantwoord

2000 MB cadeau december

• 1 januari 2019
  • 8 reacties
  • 507 keer bekeken

Reputatie 1
Leuk als je in december een cadeau van 2000 MB krijgt!
Minder leuk als op 1 januari de 2000 MB worden afgeboekt zonder het december verbruik er af te trekken!? Het verbruik in december werd van mijn normaal tegoed afgetrokken!
Vroeger heette het, eenmaal gegeven blijft gegeven!
Groetjes Peter.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 januari 2019, 10:00

Hoi Peter1953, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je baalt van de actie. Dat is natuurlijk jammer om te lezen, maar ik kan de situatie wel begrijpen. Bedankt dan ook voor de feedback. Hier ga ik mee aan de slag.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +19

Vroeger heette het, eenmaal gegeven blijft gegeven!

En nu heet het 'een sigaar uit eigen doos'... 😆
Ik zie het bij mijn account ook, ik ben 2 GB kwijt, van gisteren 15113 naar 13113 MB's vandaag.
En ik was al bang dat ik het niet op kreeg. Maar op deze manier hebben we er niet veel aan als de volle 2 GB wordt afgeschreven. Zal mij benieuwen hoe dit bij onze collega klanten van KPN is.
Reputatie 8
Badge +11
Geen idee hoe lang de pagina nog blijft bestaan, maar de voorwaarden kun je in onderstaande link vinden. Daar staat het duidelijk in:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/eindejaarsactie.htm
Uit de gelinkte voorwaarden het komt er dus inderdaad op neer dat je er niks aan had als het eigen tegoed nog niet op was

Reputatie 8
Badge +19
Uit de gelinkte voorwaarden het komt er dus inderdaad op neer dat je er niks aan had als het eigen tegoed nog niet op was
En voor hoeveel procent van de klanten zal dat nou uiteindelijk van toepassing zijn..?
Alleen degenen dus die de kleinste bundel hebben (2 GB dacht ik?) en die hebben ook vrijwel altijd meegenomen MB's over van de vorige maanden en de dubbele data die je krijgt.
Er zullen vermoed ik dus maar heel weinig klanten zijn die werkelijk gebruik hebben kunnen maken van dit kerstcadeautje door de gekregen 2 GB ook daadwerkelijk te kunnen gebruiken...

Ik weet dat je een gegeven paard niet in z'n bek mag kijken, en ik heb sowieso meer GB's staan dan ik ooit maandelijks op kan maken.
Maar de rook van die sigaar blijft er toch wel een beetje omheen hangen...
De enige klanten die er echt wat aan hadden waren de klanten zonder data bundel.
Ik ben klein verbruiker met een 1,2 GB bundel de ,2 is nog van het oude klantvoordeel tijdperk dus met verdubbeling 2,4 en de 2 maanden houdbaarheid standaard 7,2 GB nu 6248 over van de 7200 (9200 inclusief december actie)
Alleen echte grootverbruikers zullen er wat aan hebben gehad en dan nog alleen als er thuis geen wifi verbinding wordt gebruikt.

Ik wil hier deels of en on topic toch wel noemen wat laatst door een politicus of ander bekend werd gezegd.

Alle data en belbundels moeten onbeperkt houdbaar zijn.
Ik sponsors maandelijks € 7,10 aan ongebruikte belminuten
En dan nog ongebruikte data die vervalt in elke derde maand zo rond de 3 tot 4 euro waard.
Ik wil terug naar betalen voor wat ik verbruik(per seconde bij bellen) niet betalen voor wat ik denk te gaan verbruiken.
Bij zijn ondertussen de extra 2GB ondertussen al verdwenen
Hier ook totaal nutteloos.
Mijn oorspronkelijke abonnement van 500MB + combivoordeel heb ik 1 GB en die maak ik ook nooit op.
Nu dus al helemaal niet.

Tsja, de consumentenbond heeft het over dit:, dan over de reguliere minuten en data.
‘Providers pak ongebruikte data en belminuten niet af’

De actie van vorig jaar vond ik leuker, de gratis films....
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Peter1953, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je baalt van de actie. Dat is natuurlijk jammer om te lezen, maar ik kan de situatie wel begrijpen. Bedankt dan ook voor de feedback. Hier ga ik mee aan de slag.

Reageer