10gb kwijt

  • 24 april 2018
  • 9 reacties
  • 194 keer bekeken

Reputatie 1
Er mist 10gb uit m'n mee te nemen databundel. Via chat contact over gehad, ze was het met me eens.

Binnen 3 werkdagen zou er contact opgenomen worden, als ik de werkdag van vandaag als afgelopen mag beschouwen, is er iets mis gegaan.

Via de chat krijg ik na het invullen van alle contactinfo: "
Je chat is beeindigd door de volgende fout:Your chat request has been canceled because no agents are available."

Mijn vraag: wanneer krijg ik m'n 10gb terug?

9 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo eppoeh, wat vervelend dat er nog geen contact met jou is opgenomen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel en mij een seintje geven?
Ik ben je daarna dan graag verder van dienst.
Reputatie 1
Ha Stephen, vandaag nog steeds niks gehoord, als ik morgen nog niks hoor stuur ik je pmmetje met m'n klantnummer
Reputatie 8
Badge +7
Hallo eppoeh, dat mag. Ik hoor ook graag van je zodra er contact met jou is opgenomen. 🙂
Reputatie 1
Voor alsnog helemaal niks. Zodra wel, post ik het hier:)
Reputatie 1
Jo Stephen,

Waarschijnlijk was ik weer eens naief....

Mag ik ook contact opnemen wanneer er nog steeds geen contact opgenomen is... Zijn (ondanks koningsdag) ondertussen wel genoeg werkdaagjes voor bij denk ik zo? Of zitten alle telfort medewerkers letterlijk vast in een wasstraat?
Reputatie 1
Op zoek naar factuur met klantnummer, dus meteen eea voor je uitgezocht.

periode: 18.02.2018 − 18.03.2018, 5018mb gebruikt. 20000gb mee naar komende maand (komemde maand dus 30gb)
periode: 18.02.2018 − 17.03.2018, spookfactuur, 0 euro, 0mb
periode: 18.02.2018 - 17.03.2018, 7973mb gebruikt. 20036gb mee naar komemde maand (komende maand ddus 30gb) (geen idee waarom zo veel, wel toevallig dat get 20gb is, is mn internet afgesloten geweest?)
periode: 18.03.2018 - 17.04.2018, 20036mb gebruike. 9964gb? mee naar komende maand (komende maand dus 19964mb)

Factuur van 18.03.2018 - 17.04.2018 1936mb mee naar de volgende maand...

Gok: Bij het overzetten naar het nieuwe systeem zijn er mb's verloren gegaan?

(pm je nu het klantnummer)
Reputatie 1
*knip* klantnummer... niet opgelet... oeps.. hihi
post nalezend, de eerste 20036gb moet 20000mb zijn...
20000gb is 20000mb...
9964gb natuurlijk ook 9964mb...

die maandagen ook altijd... maar rest wel begrijpbaar?
Reputatie 1
Voor de medelezer: Heb m'n klantnummer gemeld bij Steven, hij pakt het later vandaag op. Zou ik morgen weer zorgeloos kunnen internetten? Spannend!
Reputatie 1
Er vanuit gegaan dat Stephen vandaag liet afweten, toch even ingelogd op de chat. Met een alternatieve oplossing, is het nu opgelost.

Reageer