beantwoord

Zone 4 berekend in plaats van zone 1 Baltische Staten

• 17 november 2013
  • 1 reactie
  • 2183 keer bekeken

Ik heb al tot 2 maal toe via de site van Telfort om opheldering gevraagd waarom bij mij in de Baltische Staten ondanks buitenlandbundel allerlei zone 4 afboekingen zijn geweest. Ik heb aangegeven dat ik vlak bij de Russische grens niet geïnternet heb en overigens was de 1e afboeking al op de luchthaven van Riga. Nu lees ik dat dit ook in Zweden en Kroatië bij anderen is gebeurd en dat er wel degelijk geld terug wordt betaald..

Dus, geachte Telfortmeelezer, waarom krijg ik:
a. geen reactie;
b. wordt dit niet verholpen , want dit is dus een softwarefout waarschijnlijk;
c. niet terstond mijn geld (zo'n 111 euro) terug?
icon

Beste antwoord door Denise 18 november 2013, 10:17

Welkom op het forum janherman!

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wil. Ik heb dit uitgezet bij de betreffende afdeling om dit verder te onderzoeken. Zij kunnen nagaan met welke zendmast verbinding is geweest. Aan de hand daarvan wordt gekeken naar een eventuele credit. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum janherman!

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wil. Ik heb dit uitgezet bij de betreffende afdeling om dit verder te onderzoeken. Zij kunnen nagaan met welke zendmast verbinding is geweest. Aan de hand daarvan wordt gekeken naar een eventuele credit. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.

Denise

Reageer