beantwoord

Zakelijk mobiel abonnement: geen buitenlandbundel?


Reputatie 1
Waarom zie ik geen buitenlandbundel binnen mijn zakelijk mobiel abonnement?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 12 oktober 2014, 19:18

Hoi Jheroen

Alles over de Roamingbundels Zakelijk vind je terug op deze pagina.

Ik lees daar onder andere:Nee, vooralsnog kunnen de bundels nog niet besteld worden i.c.m. VastMobiel voordeel
En

Blokkade op activatie
Uw telecombeheerder heeft de mogelijkheid om de optie 'Roamingbundels' te blokkeren. In dit geval is het voor u als eindgebruiker niet mogelijk om de roamingbundels te activeren per sms of via de klantenservice. Wilt u de bundel toch activeren? Neem dan contact op met uw telecombeheerder.
Bundels aanzetten
U kunt de bundels aanzetten via Zakelijk Beheer of per SMS:

Bel Weekbundel EU sms 50 MIN EU AAN naar 1255
Internet Weekbundel EU sms 50 MB EU AAN naar 1255.


Kom je hier verder mee?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Jheroen

Alles over de Roamingbundels Zakelijk vind je terug op deze pagina.

Ik lees daar onder andere:Nee, vooralsnog kunnen de bundels nog niet besteld worden i.c.m. VastMobiel voordeel
En

Blokkade op activatie
Uw telecombeheerder heeft de mogelijkheid om de optie 'Roamingbundels' te blokkeren. In dit geval is het voor u als eindgebruiker niet mogelijk om de roamingbundels te activeren per sms of via de klantenservice. Wilt u de bundel toch activeren? Neem dan contact op met uw telecombeheerder.
Bundels aanzetten
U kunt de bundels aanzetten via Zakelijk Beheer of per SMS:

Bel Weekbundel EU sms 50 MIN EU AAN naar 1255
Internet Weekbundel EU sms 50 MB EU AAN naar 1255.


Kom je hier verder mee?
Reputatie 3
@Jheroen,

heeft het antwoord van Koffiemok je geholpen of heb je hier verder nog vragen over?

Ingrid