beantwoord

Wereldbundel internet bestellen

• 24 april 2019
  • 13 reacties
  • 1706 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi, ik (prepaid-klant) ga volgende maand ruim een week naar een land in zone 4 (rest van de wereld). Hoe bestel ik een internetbundel? Klopt het dat ik dan INTERNET WEEK WERELD sms naar 1266?
En moet dat vantevoren of kan dat ook ter plaatse?

En kan ik - als ik daar ben - zonodig mijn beltegoed verhogen via Mobiel Opwaarderen (1244)?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 6 mei 2019, 14:36

Dat had ik iets duidelijker moeten uitleggen. De vraag en mijn antwoord over de bundels in Mijn Telfort is voor EU-bundels, voordat ik wist om welk land het ging.

Duidelijk. Dit is waar je moet zijn. Scrol daar naar beneden naar 'Zone 4'.

Hier kon en kun je zien wat het je kost als je in Oekraïne bent, voor buiten de EU zijn er helaas geen bundels namelijk. (al een tijdje niet meer). Heb dit ook doorgezet naar de beheerders van die pagina.

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Muziekboot, welkom hier.

Dit klopt inderdaad, echter gaat dit niet werken als je in het buitenland zit. Dit omdat je met een ander netwerk bent verbonden, die herkent 1244 niet. Persoonlijk koop ik altijd lokaal een prepaid, een stuk voordeliger in die landen. Whatsapp blijft dan gewoon werken. De beslissing laat ik uiteraard aan jou over. 🙂
Reputatie 1
Lokaal prepaid kopen is lastig in een land waar ik de taal niet spreek...

Wordt +31626001244 wel herkend?

En over mijn eerste vraag: als ik voor mijn vertrek een INTERNET WEEK WERELD-bundel bestel, is die na een week verlopen. Hoe kan ik daarna verder? Het gaat dan nog maar om 1 a 2 dagen.
Reputatie 5
Badge +8
Lokaal prepaid kopen is lastig in een land waar ik de taal niet spreek..

Waar zit je precies? Ik help graag mee wat taal betreft. 😉

En over mijn eerste vraag: als ik voor mijn vertrek een INTERNET WEEK WERELD-bundel bestel, is die na een week verlopen. Hoe kan ik daarna verder? Het gaat dan nog maar om 1 a 2 dagen.

Als je daar eenmaal bent kun je dit via Mijn Telfort doen.
Reputatie 1
Oekraine... Optredens met mijn koor.
Reputatie 5
Badge +8
Reputatie 1
Nog geen antwoord op mijn eerste vraag: Wordt +31626001244 wel herkend?

Of anders: hoe kan ik in een land van zone 4 mijn prepaid beltegoed opwaarderen?
Reputatie 3
Via de site van Telfort of Beltegoed.nl
https://beltegoed.nl/opwaarderen
Reputatie 1
Hallo,

Ik ben dit topic begonnen met de vraag:

"Hoe bestel ik een internetbundel? Klopt het dat ik dan INTERNET WEEK WERELD sms naar 1266?"

De reactie was bevestigend.

Echter: Ik heb op de dag van mijn vertrek (nog in Nederland) de code INTERNET WEEK WERELD ge-sms't naar zowel 1266 als naar 1244. Bij beide nummers kreeg ik een melding dat de code niet werd herkend. Ik had dus helaas geen internetbundel beschikbaar op mijn vakantie.

Ik vind het een slechte zaak dat jullie informatie (met name op jullie website) onduidelijk, onvolledig en slecht vindbaar is.

Daarom toch nog een keer vis dit forum: graag wil ik - voor een volgende keer - weten hoe ik een internetbundel voor een land in zone 4 (rest van de wereld).
Reputatie 5
Badge +8
Dat had ik iets duidelijker moeten uitleggen. De vraag en mijn antwoord over de bundels in Mijn Telfort is voor EU-bundels, voordat ik wist om welk land het ging.

Hier kon en kun je zien wat het je kost als je in Oekraïne bent, voor buiten de EU zijn er helaas geen bundels namelijk. (al een tijdje niet meer). Heb dit ook doorgezet naar de beheerders van die pagina.
Reputatie 1
Oké, duidelijk. Dus INTERNET WEEK WERELD bestaat niet meer. Wel jammer dat ik (nu ik weer thuis ben) zie dat ik blijkbaar wel een internetbundel 100 MB heb aangeschaft, wat niet mijn bedoeling was. Ik gebruik in NL nooit internetbundels omdat ik hier voldoende vaak wifi ter beschikking heb.
Reputatie 5
Badge +8
Dat heb ik voor je teruggedraaid in dit geval zodat je die kosten niet voor niets maakt. :)
Reputatie 1
Netjes! Bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan uiteraard.

Reageer