beantwoord

Wereldbundel

• 7 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 888 keer bekeken

Telfort werkt in je voordeel (alleen in hun eigen voordeel)

Enige tijd geleden heb ik een telfort prepaidkaartje aangeschaft, volgens de reklame met € 10 tegoed
maar dat tegoed kan je niet gebruiken voor het aanzetten van bunderls (eerste tegenvaller)

Maargoed, ik wilde interneete vanuit Curacao
Eerst een NL internetbundel aangezet om even te testen en dat werkte

dus de dag voordat ik met vakantie ging de wereldbundel aangezet
eenmaal aangekomen op mijn bestemming werkte eea NIET
Dus via een andere provider even op de tefort site gekeken maar niet gevonden

Dus een vraag gesteld via de site, in een flits zag ik iets voorbijschieten
Mijn schoonzoon heeft in Nederland de vraag via twitter gesteld (geen reactie)
Na twee dagen vanuit Curacao weer het formulier ingevuld op de telfort site, weer geen reactie
Mijn schoonzaan heeft wederom de vraag via twitter gesteld, en je raad het al: geen reactie

Het blijkt dat er een error in de telfort site zit dus heb ik via facebook contact met telfort gezocht.

De reactie van telfort: ik had moeten zien dat er een fout in de website zat en het is mijn schuld dat het niet werkte in Curacao (ndankt het feit dat telfort tot 5 keer toe geen antwoord geeft op de vraag hoe de instellingen zouden moeten zijn).

Ik vind het echt schandalig dat telfort het desfunctioneren van hun website afschuift op de klant en begrijp niet waar ze het lef vandaan halen zich zo op te stellen.
icon

Beste antwoord door Denise 8 oktober 2013, 11:42

@Enterprise,

Je hebt gelijk, dank je wel! Ik was in de veronderstelling dat het om een abonnement ging. Even over het hoofd gezien.

@esk,

Excuses voor de onduidelijkheid in mijn vorige post. De wereldbundel voor Prepaid had gemoeten moeten werken. Vervelend dat dit niet gelukt is. Ik kijk graag met je mee wat er precies misging. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum esk!

Het is duidelijk dat dit verwarring bij jou heeft veroorzaakt, mijn excuses hiervoor. Het klopt dat je een bundel voor mobiel internet kunt activeren, ook voor het buitenland. Echter is deze bundel alleen bruikbaar binnen Europa. Het is dus logisch dat de bundel niet werkte op Curacao. Je leest hier alles over de buitenlandbundels. Je geeft aan dat je de bundel hebt geprobeerd te activeren, dan heb je '50 MB EU AAN' ge-sms't. Gezien de tekst van de sms wordt al duidelijk dat de bundel alleen te gebruiken is binnen Europa.

Denise
Reputatie 8
Badge +10
Even helpen...
Ik zie op onderstaande link 'Internet weekbundel wereld  € 10  10MB voor 7 dagen' staan.
Misschien dat esk dit bedoeld..?

Buitenlandbundels Prepaid
Reputatie 3
Badge +1
@Enterprise,

Je hebt gelijk, dank je wel! Ik was in de veronderstelling dat het om een abonnement ging. Even over het hoofd gezien.

@esk,

Excuses voor de onduidelijkheid in mijn vorige post. De wereldbundel voor Prepaid had gemoeten moeten werken. Vervelend dat dit niet gelukt is. Ik kijk graag met je mee wat er precies misging. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan.. 😉