wederom roaming problemen

  • 28 juli 2013
  • 3 reacties
  • 2127 keer bekeken

Voor 6 jaar lang heeft mijn vrouw met haar Gsm (telfort sim only) geen roaming in het buitenland.
Elke keer krijg je te horen dat het waarschijnlijk aan je zelf ligt van de standaard script lezende "specialisten".

Nee we hebben een andere telefoon al geprobeerd,

ja die telefoon doet het wel met mijn simkaart. Dat is ook een telfort sim only.


Raad eens, ben dit jaar op vakantie en nu heb ik zelf geen roaming.
Bellen naar een 0900 van uit het buitenland kan niet.

Via email krijg je een bericht , binnen 10 werkdagen word u geholpen.

WAT EEN K.U.T. service van Telfort.

Je betaald voor iets, krijgt het niet, dan mag jij er maar achteraan gaan en zij laten je 2 weken wachten.


EN HET ERGSTE IS, PROBLEEM WORD NIET OPGELOST,  het word zodanig opgelost dat zij de CALL kunnen afsluiten.
Word weer de schuld bij jezelf neergelegt of er word iets beloofd wat je niet kan controlleren op dat moment. ( of je moet even terug vliegen naar nederland)

3 reacties

Badge +2
@boze klant,

Heel fijn te vernemen dat het probleem is opgelost. Graag ga ik alsnog het gesprek met jou aan. Kun je in een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer aan mij kenbaar maken?

Daphne
Daphne,

Voor mij is er wonder ontstaan, heb van vakantie adres het nummer gebeld en na 16 min resultaat gekregen.

Meneer we gaan uw aansluiting een netwerk reset geven.


Jammer dat dit nooit eerder is gedaan/verteld toen mijn vrouw geen roaming had.

Nu heeft mijn vrouw omdat het niet anders kon (zij is nog in nederland) een hier lokale gsm moeten bellen voor € 0,762 per min. toen ik met spoed naar de dokter moest met de kleine.


Anders had zij mij kunnen bellen op mijn mobiel ("gratis"uit haar bundel) en had ik maar € 0,09 per minut betaald. We praten over een gesprek van zo'n 15min.
Badge +2
@boze klant,

Welkom op het forum!

Vanuit het buitenland kun je onze klantenservice bereiken op telefoonnummer +31206976337. Voor het bellen naar dit telefoonnummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland. Onze specialisten bekijken dan meteen hoe jouw aansluiting op het netwerk staat. Mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag lees ik nog van je of het is opgelost.

Daphne

Reageer