Beste dames en heren van webcare,
Sinds vandaag heb ik Telfort, omdat ik sinds ik verkering heb veel meer sms en bel. 😉 Nu gaat mijn vriendin binnenkort naar het buitenland (binnen Europa) en nu vroeg ik me af hoeveel het kost om haar daar te sms'en. Vanuit het buitenland naar Nederland sms'en kost €0,13 ben ik inmiddels achter, maar ik kan nergens vinden hoeveel het kost om naar het buitenland te sms'en. Of valt dat gewoon binnen de sms-bundel?
Groet,
Ruben
icon
Beste antwoord door Laila 26 juni 2012, 14:20
Welkom op het forum BoyInBlack! Als uw vriendin gewoon haar Nederlandse nummer meeneemt, dan sms't u naar een Nederlands nummer. Sms'en naar Nederlandse nummers valt gewoon binnen de sms-bundel. Het maakt namelijk niet uit waar ter wereld de persoon zich bevindt, het gaat om het mobiele nummer waar u naartoe sms't. U kunt immers niet altijd weten waar de persoon zich bevindt waar u naartoe sms't. Neemt u vriendin een buitenlands telefoonnummer, dan betaalt u het buiten de bundel tarief voor sms'en. Het buiten de bundel tarief voor sms'en wat bij uw abonnement hoort, kunt u terugvinden op onze
website.
@nelly jacoba,
Met de bovenstaande uitleg verdwijnen de vraagtekens denk ik wel 😉 Wat u heeft geschreven klopt, bedankt!
Laïla
Bekijk reactie