beantwoord

Wat is het nummer 003162000230 op mijn specificatie?

• 31 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

zone 1 003162000230

Edit: titel aagepast voor vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Koffiemok 1 november 2017, 09:58

@klaasenanne @EnterpriseHet anwoord is vrij simpel. Het nummer is het nummer van de sms centrale van Telfort. Zie ook andere topics hierover. Als je in het buitenland een sms stuurt dan zie je dit nummer op de factuur staan.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Zone 1 is Europa.
0031 is Nederland.
6 is een 06 mobiel nummer.
En het nummer zelf 2000230.

Dat zou dus 06-2000230 maken en dat is geen compleet nummer, een telefoonnumer bestaat uit 10 cijfers, en dit zijn er 9...
Reputatie 8
Badge +15
@klaasenanne @EnterpriseHet anwoord is vrij simpel. Het nummer is het nummer van de sms centrale van Telfort. Zie ook andere topics hierover. Als je in het buitenland een sms stuurt dan zie je dit nummer op de factuur staan.
Reputatie 8
Badge +10
Ja, er ontbreken wat getalletjes in genoemd nummer vandaar dat ik er geen vinger achter kon krijgen.
Reputatie 8
Badge +11
Klopt het nog steeds niet. Ik denk een fout in de openingspost. De 2e 6 ontbreekt.
Het moet zijn: +31626000230

😛
Reputatie 8
Badge +15
@GJCDat geeft @Enterpriseal aan dat er cijfers missen, 😉 .Zonder die nummers herken ik het al als het nummer van de sms centrale.
Reputatie 8
Badge +11
Ik herkende het aan de laatste cijfers maar bleef 'mijn ogen stoten' aan het nummer als geheel.
Voor de duidelijkheid heb ik ook het juiste nummer maar even neergezet.

Reageer