Wanneer krijgen we 4G in het buitenland?

Reputatie 1
nelly jacoba schreef:

Je kent deze service pagina?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel-internet-in-het-buitenland-werkt-niet.htm

Ik heb hier nog geen indicatie van webcare gezien dat 4G buiten Nederland er aan komt.

In dit topic heb ik die indicatie wel gezien: https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/mobiel-internet-werkt-niet-in-italie-74058

"Telfort biedt op dit moment in het buitenland alle standaarden aan van mobiel internet, behalve 4G. Helaas zijn er steeds meer plekken in het buitenland waar er bijna geen of geen enkele nuttige standaard beschikbaar is behalve 4G" en "ik kan nog geen harde beloftes doen, maar 4G in het buitenland aanbieden heeft onze volledige aandacht. We wijzigen binnenkort het mobiele abonnement, wat technisch goed moet verlopen voordat we verder gaan met 4G in het buitenland."

Die wijziging van mobiele abonnementen zijn inmiddels doorgevoerd volgens mij. Dus ik zou nu toch wel mogen hopen dat het er aan komt.

Admin: bericht afgesplitst van ander bericht en verplaatst naar eigen topic

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Onne81, we zien dat 4G in het buitenland een grote behoefte is voor klanten. Uiteraard nemen we deze wens heel serieus, en nemen we dit mee om zoveel mogelijk gehoor te geven aan behoeften van 4G gebruikers. Wanneer er updates zijn lees je ze op ons forum, en stel gerust vragen als je deze voor ons hebt!
Reputatie 1
Zo jammer dit. Als je dit forum doorleest dan kom je al tenminste 2 jaar op rij de problemen met betrekking tot internetconnectie in het buitenland tegen. En dezelfde periode lees je van Telfort Webcare exact dezelfde antwoorden; "Wat vervelend voor u, we wisten niet dat het zo erg was", " nee wanneer 4G beschikbaar komt kunnen we helaas nog niet zeggen".........
Wanneer gaat Telfort haar klanten eens serieus nemen? Of moeten wel allemaal maar overstappen?
Reputatie 3
Badge +8
Hi Fivepack, het klopt inderdaad dat we nog steeds wachten op ontwikkelingen omtrent 4G in het buitenland. Ik snap dat het heel jammer is dat je hier nog geen gebruik van kunt maken via Telfort. We nemen de mening van klanten zeer zeker serieus, en nemen alle feedback mee wanneer we kijken naar de diensten die we aanbieden. Dank je wel voor je input, ik hoor graag van je als ik nog iets voor je kan betekenen!
Reputatie 2
Inmiddels is er goed nieuws: "4G buitenland voor alle Telfort klanten" komt er aan!
Zie het topic https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/biedt-telfort-4g-in-het-buitenland-aan-71629
Niet opzeggen bij Telfort dus!
Reputatie 1
Mensa schreef:

Inmiddels is er goed nieuws: "4G buitenland voor alle Telfort klanten" komt er aan!
Zie het topic https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/biedt-telfort-4g-in-het-buitenland-aan-71629
Niet opzeggen bij Telfort dus!

Telfort zegt al 2 jaar dat ze vragen over 4G in het buitenland serieus nemen. Maar zo lang ik nergens een datum zie staan zie staan heb ik er weinig vertrouwen in. Ik was afgelopen weekend in Spanje en ben binnen een halve dag naar de winkel gelopen voor een lokale prepaid sim. Het laden van Slack of mail kost rustig 3 minuten bij Telfort in het buitenland.

Het is jammer dat niemand van Telfort een datum geeft zodat klanten weten waar ze aan toe zijn. Iets dat alle aandacht heeft maar dan geen planning hebben?
Reputatie 2
"Alle aandacht" terwijl er geen planning is, is onmogelijk.

Kom op Telfort, "met de billen bloot", wat is de huidige plandatum? Een plandatum is - niets meer en niets minder - een datum waarop gekoerst wordt, maar die (nog) niet hard is.
Reputatie 3
Badge +8
Hi allemaal!

Ik begrijp dat het erg frustrerend is om geen duidelijkheid te hebben over dit onderwerp. Zoals Jurgen al eerder aangaf in het andere topic, is er helaas nog geen concrete plandatum voor 4G in het buitenland. We weten alleen dat we streven dit in 2018 beschikbaar te maken. Zodra er nieuws is, of een concrete plandatum, zullen we dit natuurlijk kenbaar maken op het Forum!
Als ik dit in mei had geweten dan was ik nu ergens anders klant.
Tot overmaat van ramp werk ik ook nog in Duitsland en moet iedere dag met 3G leven.
Ik heb nu net een nieuw contract echter een ding beloof ik nu al t.z.t. geen 4G in het buitenland dan ben ik weg. Zakelijk heb ik een Vodafone SIM en daar mee werkt het perfect.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Willem,

Dank je wel voor je reactie. Heel begrijpelijk dat je ervaringen met 3G in Duitsland veel frustraties opleveren 😞 We hebben op het forum een lopend topic waarin mensen hun ervaringen delen met internet in het buitenland. Wanneer je hierover mee wilt praten, zou ik je adviseren om daar een kijkje te nemen. We moedigen mensen in dit topic ook aan om informatie te geven, zoals tijdstip, locatie, zichtbare netwerken, soort bereik (E, 3G, Geen service, etc), soort toestel en de verbonden provider. Deze informatie is allemaal heel nuttig voor de technische dienst, die heel hard bezig is om deze problemen op te lossen. Ik hoor het graag van je als ik iets voor je kan betekenen!

Reageer