beantwoord

Voicemail: keuze toetsen werken niet. Toets 1....

  • 10 februari 2017
  • 14 reacties
  • 1329 keer bekeken

Ik wil mijn voicemail afluisteren , maar ik kom niet door t keuze menu. Als ik 1 of 2 toets ( om code in te toetsen of code te ontvangen) blijft t menu in n loop. Reageert niet. Blijft de keuzes herhalen. Grrrrrr. Is er n online methode om af te luisteren via een website?
icon

Beste antwoord door CeesTax 14 september 2017, 23:45

Dag, ik heb inderdaad gemerkt dat de keuzetoetsen weer functioneren. Fijn. Wat ik bijzonder op prijs heb gesteld is dat ik door een medewerker van KPN ben gebeld tijdens de storing en erna om te vertellen dat het probleem was verholpen. Goede service dus. En soms moeten we gewoon even geduld hebben.
Pluim voor KPN/Telfort.
Bekijk reactie

14 reacties

Ik lees dat de storing is verholpen. Is deze storing weer terug? Op dit moment zit ik in jet buitenland en zowel bij mijn voicemail als die van mijn vriend werken de keuzetoetsen niet. We moeten de toegangscode invullen en afsluiten met een hekje. Als we dit doen blijft ze dit herhalen en na 3x wordt de verbinding verbroken.
Badge
Dag, ik heb inderdaad gemerkt dat de keuzetoetsen weer functioneren. Fijn. Wat ik bijzonder op prijs heb gesteld is dat ik door een medewerker van KPN ben gebeld tijdens de storing en erna om te vertellen dat het probleem was verholpen. Goede service dus. En soms moeten we gewoon even geduld hebben.
Pluim voor KPN/Telfort.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Cees, het heeft even geduurd. Van mijn collega's heb ik begrepen dat deze storing verholpen is en je weer probleemloos vanuit het buitenland naar je voicemail kan bellen.
Reputatie 7
Badge +13
Er is jammer genoeg nog niet meer duidelijkheid over, Cees. Ik heb mijn collega's van de technische dienst gevraagd om een update over deze storing. Ben het met je eens dat 3 weken zonder voicemail erg vervelend is. Excuses hiervoor.
Badge
Wanneer is die storing (18 dagen geleden) opgelost? Kan nog steeds geen toetsen gebruiken bij voicemail of bellen met helpdesk. Voor de duidelijkheid, ik zit in Frankrijk.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo allemaal, inmiddels is bekend geworden dat er een storing is met het gebruik van voicemail. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit met jullie delen. Sorry voor het ongemak!
Helaas heb ik ook hetzelfde probleem.Hoor graag hoe dit zsm opgelost kan worden.

Sinds een week werkt toets 1 van de voicemail niet meer zodat ik mijn toegangscode niet kan invoeren.
Ben met vakantie in frankrijk. De klantenservice bij vrienden met een vaste telefoon gebeld want ook hier werkt toets 1 niet. Helaas geen hulp bij de klantenservice. Op forum zie ik dat meer mensen dit probleem hebben maar ik zie nergens een oplossing. Help!
Helaas heb ik ook hetzelfde probleem.Hoor graag hoe dit zsm opgelost kan worden.
Badge
Dag, ik heb mijn profiel aangepast. Dank.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi CeesTax, wat lastig dat je niet bij de voicemail uit komt. Ik wil dit graag verder voor je nakijken, alleen heb ik onvoldoende gegevens om je aansluiting terug te zoeken. Kan je onder je profiel je postcode en huisnummer plaatsen? Dan kan ik verder voor je nalopen wat er mis gaat.
Badge
Gaat Telfort hierop reageren?
Badge
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Voicemail reageert niet op de 1 en 2. Verbreekt de verbinding als hij na een tijdje geen invoer heeft gehad. Ik heb ook de helpdesk gebeld: zelfde probleem.
Wat te doen?
Badge +1
Hoi esta, welkom op ons forum!

Dat is inderdaad heel vervelend! Begrijp ik het goed dat je vanuit het buitenland probeert de voicemail te beluisteren via het nummer 0031626001233? Heb je die code al wel eens eerder kunnen gebruiken of zou dit de eerste keer zijn?

Als je mij een privébericht stuurt met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN dan kijk ik na ontvangst wat ik voor je kan betekenen!

Reageer