beantwoord

Voicemail: keuze toetsen werken niet. Toets 1....

esta
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik wil mijn voicemail afluisteren , maar ik kom niet door t keuze menu. Als ik 1 of 2 toets ( om code in te toetsen of code te ontvangen) blijft t menu in n loop. Reageert niet. Blijft de keuzes herhalen. Grrrrrr. Is er n online methode om af te luisteren via een website?
icon

Beste antwoord door CeesTax 14 september 2017, 23:45

Dag, ik heb inderdaad gemerkt dat de keuzetoetsen weer functioneren. Fijn. Wat ik bijzonder op prijs heb gesteld is dat ik door een medewerker van KPN ben gebeld tijdens de storing en erna om te vertellen dat het probleem was verholpen. Goede service dus. En soms moeten we gewoon even geduld hebben.
Pluim voor KPN/Telfort.

Bekijk reactie

12 Reacties

Leon
Reputatie 4
Badge +1
Hoi esta, welkom op ons forum!

Dat is inderdaad heel vervelend! Begrijp ik het goed dat je vanuit het buitenland probeert de voicemail te beluisteren via het nummer 0031626001233? Heb je die code al wel eens eerder kunnen gebruiken of zou dit de eerste keer zijn?

Als je mij een privébericht stuurt met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN dan kijk ik na ontvangst wat ik voor je kan betekenen!
CeesTax
Reputatie 1
Badge
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Voicemail reageert niet op de 1 en 2. Verbreekt de verbinding als hij na een tijdje geen invoer heeft gehad. Ik heb ook de helpdesk gebeld: zelfde probleem.
Wat te doen?
CeesTax
Reputatie 1
Badge
Gaat Telfort hierop reageren?
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi CeesTax, wat lastig dat je niet bij de voicemail uit komt. Ik wil dit graag verder voor je nakijken, alleen heb ik onvoldoende gegevens om je aansluiting terug te zoeken. Kan je onder je profiel je postcode en huisnummer plaatsen? Dan kan ik verder voor je nalopen wat er mis gaat.
CeesTax
Reputatie 1
Badge
Dag, ik heb mijn profiel aangepast. Dank.
Chantal Haag
Helaas heb ik ook hetzelfde probleem.Hoor graag hoe dit zsm opgelost kan worden.
grijsblauw
Chantal Haag schreef:

Helaas heb ik ook hetzelfde probleem.Hoor graag hoe dit zsm opgelost kan worden.

Sinds een week werkt toets 1 van de voicemail niet meer zodat ik mijn toegangscode niet kan invoeren.
Ben met vakantie in frankrijk. De klantenservice bij vrienden met een vaste telefoon gebeld want ook hier werkt toets 1 niet. Helaas geen hulp bij de klantenservice. Op forum zie ik dat meer mensen dit probleem hebben maar ik zie nergens een oplossing. Help!
Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hallo allemaal, inmiddels is bekend geworden dat er een storing is met het gebruik van voicemail. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit met jullie delen. Sorry voor het ongemak!
CeesTax
Reputatie 1
Badge
Wanneer is die storing (18 dagen geleden) opgelost? Kan nog steeds geen toetsen gebruiken bij voicemail of bellen met helpdesk. Voor de duidelijkheid, ik zit in Frankrijk.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Er is jammer genoeg nog niet meer duidelijkheid over, Cees. Ik heb mijn collega's van de technische dienst gevraagd om een update over deze storing. Ben het met je eens dat 3 weken zonder voicemail erg vervelend is. Excuses hiervoor.
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Cees, het heeft even geduurd. Van mijn collega's heb ik begrepen dat deze storing verholpen is en je weer probleemloos vanuit het buitenland naar je voicemail kan bellen.
CeesTax
Reputatie 1
Badge
Dag, ik heb inderdaad gemerkt dat de keuzetoetsen weer functioneren. Fijn. Wat ik bijzonder op prijs heb gesteld is dat ik door een medewerker van KPN ben gebeld tijdens de storing en erna om te vertellen dat het probleem was verholpen. Goede service dus. En soms moeten we gewoon even geduld hebben.
Pluim voor KPN/Telfort.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P