Voicemail buitenland werkt niet

• 12 juli 2017
  • 3 reacties
  • 500 keer bekeken

Hallo Telfort,

Ik zit in Zweden en krijg af en toe het bericht dat ik een voicemail heb. Als ik deze wil afluisteren met het daarvoor bestemde nummer en dan 1 intoets om mijn toegangscode in te vullen, blijft de computer me vragen om een keuze te maken terwijl ik dat zojuist toch heb gedaan. Toets ik weer 1 in dan doet de computer hetzelfde. De computer zit in een loop en komt er niet uit. Heel vervelend.
Dus ook het wijzigen van mijn voicemail lukt niet, terwijl het toch handig is om dat even te doen als je in het buitenland bent.

Ik hoor graag van iemand of hier iets aan te doen is.
Vriendelijke groeten,
Anna

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi Anna, welkom op het forum 😳. Dat klinkt onhandig! Begrijp ik goed dat je de voicemail wil afluisteren van je mobiele telefoon? Werkt het als je deze stappen volgt? Hoor het graag van je.
Heb hetzelfde probleem vanuit frankrijk.
Klantenservice bellen met mobiel lukt niet want ook hier werkt toets 1 niet. Bij vrienden met een vaste telefoon gebeld naar klanten service. Die willen dat ik eerst mijn simkaart in een ander toestel zet! Volgens mij ligt het aan telfort maar ik krijg nergens een oplossing aangereikt.
Sarah
Reputatie 8
Badge +2
Hallo allemaal, inmiddels is bekend geworden dat er een storing is met het gebruik van voicemail. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra hier meer over bekend is, zullen we dit met jullie delen. Sorry voor het ongemak!!

Reageer