beantwoord

Vakantie Amerika

• 28 november 2019
  • 6 reacties
  • 300 keer bekeken

Reputatie 1

Volgende week ga ik op vakantie naar Amerika (NY en Florida).

Ik heb een bel en sms abonnement zonder internetbundel en heb de volgende vragen:

Uit welke van de providers kan ik kiezen?

Mobiele gegevens en roaming staan uit, neem aan dat ik dan toch gewoon kan bellen?

Als ik mijn partner wil bellen  ((die met me mee is :smiley:  )moet ik dan gewoon +31 6 12345678 gebruiken?    

icon

Beste antwoord door jimny 29 november 2019, 22:56

Lees onderstaande link eens door en je partner moet je gewoon met + 31 6 12345678 bellen lijkt mij 

https://www.telfort.nl/algemeen/tarieven/buitenland-tarieven-mobiel-abonnement.htm

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Omdat dit een openbaar forum is kun je beter het mobiel nummer verwijderen, dit kun  je doen als in de reactie op de drie stippen klikt dan krijg je bewerken te zien en kun je het nummer weghalen en dan op opslaan te klikken dit moet binnen 30 minuten na de plaatsing

Reputatie 1

Dit is uiteraard niet mijn mobiele nummer maar gewoon 1 t/m 8.:wink:

Reputatie 8
Badge +18

Lees onderstaande link eens door en je partner moet je gewoon met + 31 6 12345678 bellen lijkt mij 

https://www.telfort.nl/algemeen/tarieven/buitenland-tarieven-mobiel-abonnement.htm

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Pinny, welkom hier. 

USA, te gek zeg. Roaming en mobiele data moet je dan inderdaad uit zetten om geen Data te kunnen gebruiken. Als je dan ook het mobiele netwerk uitzet kun je helemaal niks, dan ben je dus ook niet bereikbaar. Voor het bellen van je partner gebruik je inderdaad +316 en het nummer. De tarieven zijn niet heel goedkoop zoals in de link te zien die jimny al heeft gestuurd. JE zou er bijvoorbeeld ook voor kunnen kiezen om daar allebei een prepaid simkaartje aan te schaffen. 

Is alles zo duidelijk? 

In ieder geval heel veel plezier gewenst. 

Reputatie 1

Dank voor de info, is duidelijk.

We plakken er ook nog een paar dagen Bahamas bij:stuck_out_tongue: , maar daar laat ik de telefoon uit.

Maakt qua kosten dus niet uit welke mobiele telefoonaanbieder ik dan kies?

Reputatie 8
Badge +12

Voor de kosten niet nee. Het gaat er om in welke zone je zit. De kosten per zone vind je op onze website. O ja, zet voor je vertrekt al de roaming en mobiele data uit en start vervolgens het toestel even opnieuw op. Zo stoppen alle datasessies. Verbruik je toch data buiten de EU dan zal dit ook stopgezet worden bij een bedrag van 60,50 euro. 

In ieder geval heel veel plezier gewenst!

Reageer