Tsjechie - dataverbruik in zone 4

• 14 januari 2015
  • 3 reacties
  • 979 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben net terug van een paar dagen vakantie in Tsjechië. Van te voren heb ik een EU100mb buitenlandbundel aangevraagd.

Nu kreeg ik gisteren een SMS van Telfort dat ik €302,50 aan data heb verbruikt! Uiteraard heb ik direct mijn data uitgezet.

Na inloggen op Mijn Telfort blijkt dat ik nog 22,79mb over heb van mijn EU100mb buitenlandlandbundel. Als ik de details bekijk van het huidige verbruik staat bij een deel van het verbruik: 'MB gebruik in het buitenland Zone 4'. Dit klopt absoluut niet, ik was in Tsjechië en niet in de buurt van een grens, behalve misschien Polen dat ook een EU land is.

Ik hoop snel van jullie te horen. Alvast bedankt.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@Linda85,

Dank voor het melden. Graag ga ik hiermee voor jou aan de slag. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak. Jouw reactie zie ik tegemoet.

Daphne
Reputatie 1
Dank voor de snelle reactie! Ik heb je net een privebericht gestuurd.
Badge +2
@lindav85,

Inmiddels is het probleem opgelost. De kosten die onterecht in rekening zijn gebracht worden kwijtgescholden. Via privéberichten hebben we nog contact. Nogmaals, mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Het topic wordt gesloten.

Daphne