beantwoord

Storing: roaming in het buitenland

• 12 juni 2018
  • 58 reacties
  • 3797 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

58 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jongens, we hebben jullie berichten naar dit topic verplaatst om het centraal te houden. De problemen zijn voorbij. Zie het vastgezette bericht.
Reputatie 1
Mijn ouders zijn in Duitsland. Kunnen nu wel weer zelf bellen en sms ontvangen, kunnen niet gebeld worden. Dus storing nog niet geheel opgelost?
Deze ochtend heb ik in Frankrijk weer hetzelfde probleem als eergisteren. Alleen noodoproepen, geen telefoon, geen mobiel internet. Wat is dit voor gedoe?
Ik zit in Griekenland op Corfu en heb ook geen internet. Dit is echt een ramp omdat er iets fout gaat bij onze autohuur. Nu moet ik in de buurt van een wifi station blijven.
Komt het nog goed???
In Bretagne vandaag soms service en dan weer tijd niet
Wanneer gaat Telfort ons vertellen wat de status is van dit ongemak.
Ik zit echt niet te wachten om iets via Facebook te posten maar heb problemen over een auto op Corfu.
Nu nog ff internet via de wifi maar zometeen moet ik het hebben van mijn mobiele netwerk TELFORT dus.
@Telfort webcare Kan iemand van Telfort eens informatie geven over wat er aan de hand is? Ik heb mijn telefoon gewoon nodig namelijk.

Update. Zojuist heb ik weer verbinding gekregen na het toestel voor de zoveelste keer uit en aan te hebben gezet.
Reputatie 3
Hoi @Bart - Telfort,

Aangezien de storing van 12 juni volgens Telfort geheel opgelost is, graag dit topic sluiten en mensen doorverwijzen naar het topic:
https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/hier-uw-internet-buitenland-ervaringen-aub-76299 voor het plaatsen van bevindingen.

Dat topic is in het leven geroepen om alle "buitenland ervaringen" te bundelen, zodat Telfort goed overzicht heeft op knelpunten. En snel actie kan ondernemen.