beantwoord

sms naar Vodafone CZ lukt niet

• 4 december 2013
  • 3 reacties
  • 1751 keer bekeken

Goede Morgen,

al sinds paar weken kan ik geen sms sturen naar mijn ouders wie in Tsjechie zitten. Ze hebben Vodanone. Ik kan wel sms van hun krijgen,hoewell hun sms komt  met teken net onder hun naam in sms  Reply cntr. defined, maar ik krijg die wel Alvast bedankt voor reactie.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 9 december 2013, 06:43

Het lijkt erop dat de verwerking van de sms niet goed gaat in de sms centrale.

Door het feit dat je wel zonder problemen sms kan ontvangen/versturen met anderen ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij je ouders.
Zitten je ouders bij Vodafone NL dan zouden ze in Tjechie een andere provider kunnen selecteren en controleren of het probleem blijft bestaan. Anders dienen ze contact op te nemen met Vodafone CZ.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +2
Goede Morgen,

al sinds paar weken kan ik geen sms sturen naar mijn ouders wie in Tsjechie zitten. Ze hebben Vodanone. Ik kan wel sms van hun krijgen,hoewell hun sms komt  met teken net onder hun naam in sms  Reply cntr. defined, maar ik krijg die wel Alvast bedankt voor reactie.

Het zit hem waarschijnlijk in de instellingen van beide telefoons, of een blokkade door de buitenlandse provider.
Mochten jij of je ouders al heel lang hetzelfde simkaartje hebben dan kan dat zeker ook invloed hebben.

Kortom; een heleboel factoren kunnen van invloed zijn.

Succes!
Bedankt Matthijs,maar nog tot paar maanden kon ik sms aan hun sturen en wat ik schreef ik krijg smsm van mijn ouders wel.ik heb,uiteraad sim rond 4 jaar, mijn ouders wat langer maar dat zou geen probleem moeten zijn. Mijn vriendin in cz heeft tmobile en we sms al 10 jaar op dezelfde nummer.bedankt
Reputatie 8
Badge +15
Het lijkt erop dat de verwerking van de sms niet goed gaat in de sms centrale.

Door het feit dat je wel zonder problemen sms kan ontvangen/versturen met anderen ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij je ouders.
Zitten je ouders bij Vodafone NL dan zouden ze in Tjechie een andere provider kunnen selecteren en controleren of het probleem blijft bestaan. Anders dienen ze contact op te nemen met Vodafone CZ.

Reageer