beantwoord

Sms naar bepaalde nummers in noorwegen werkt niet

Hallo,

Ik heb geprobeerd om een sms te sturen naar een nummer in noorwegen. Ik ben zelf ook in noorwegen. De sms komt niet aan terwijl ik wel naar het nummer kan bellen en vanaf dat nummer kan wel een sms naar mijn nummer gestuurd worden. Geprobeerd met een ander nederlands nummer het zelfde resultaat. sms naar een ander noors nummer gaat wel. Het nummer dat niet wérkt begint met +4799 .íemand hier ervaring mee? Boudewijn
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 januari 2019, 09:13

Hoi Boudewijn van Langerak, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je met jouw mobiele nummer 1 Noorwegen geen sms kan sturen naar een bepaald Noors nummer? Want naar een anders Noors nummer kan wel? Want dan lijkt het dus bij de ontvanger te liggen.

Is zijn/haar inbox vol? Zou je de sms nog eens willen versturen en wil je dan de sms beginnen met *0# voordat je het bericht typt, dan krijg je namelijk een afleverrapport. Wellicht halen we daar informatie uit waarom het niet lukt.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +9
Hoi Boudewijn van Langerak, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je met jouw mobiele nummer 1 Noorwegen geen sms kan sturen naar een bepaald Noors nummer? Want naar een anders Noors nummer kan wel? Want dan lijkt het dus bij de ontvanger te liggen.

Is zijn/haar inbox vol? Zou je de sms nog eens willen versturen en wil je dan de sms beginnen met *0# voordat je het bericht typt, dan krijg je namelijk een afleverrapport. Wellicht halen we daar informatie uit waarom het niet lukt.

Reageer