beantwoord

Sms'jes komen niet aan bij vriendin in Israel

• 28 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 2387 keer bekeken

Beste dames en heren,

Mijn vriendin was de afgelopen tijd in Israël. Soms kwamen mijn sms'jes bij haar niet aan, terwijl zij van andere personen wel sms'jes kon ontvangen. Na een tijdje kreeg ze mijn sms'jes alsnog binenn. De laatste week kreeg ze mijn sms'jes weer niet binnen. Inmiddels is ze weer terug in Nederland, maar krijgt ze mijn sms'jes nog steeds niet binnen. Voordat ze naar Israël ging, hebben we dit probleem ook wel eens gehad. We hebben beiden een abonnement van Telfort. Waar zou dit aan kunnen liggen? En is er een oplossing voor te vinden?

Groet,

Ruben
icon

Beste antwoord door Denise 29 oktober 2013, 09:25

@BoyInBlack,

Erg vervelend dat de sms'jes niet aankwamen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zoals Matthijs1986 aangeeft kan het helpen om het toestel uit- en aan te zetten zodra je de grens over gaat. Vreemd is wel, dat zij wel sms'jes van anderen ontvangt. Graag kijk ik voor je na of ik vanaf hier kan inzien waar het misgaat. Kun je in een privébericht aangeven om welk 06-nummer het gaat? Graag aangevuld met de naam van het israelische netwerk. Tevens ontvang ik ook graag de bijbehorende naw-gegevens.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Toestel uit en aan zetten wanneer je (die vriendin) de grens over gaat wil heel vaak al helpen. Daarnaast kan zowel toestel als simkaart van invloed zijn.
Reputatie 3
Badge +1
@BoyInBlack,

Erg vervelend dat de sms'jes niet aankwamen. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Zoals Matthijs1986 aangeeft kan het helpen om het toestel uit- en aan te zetten zodra je de grens over gaat. Vreemd is wel, dat zij wel sms'jes van anderen ontvangt. Graag kijk ik voor je na of ik vanaf hier kan inzien waar het misgaat. Kun je in een privébericht aangeven om welk 06-nummer het gaat? Graag aangevuld met de naam van het israelische netwerk. Tevens ontvang ik ook graag de bijbehorende naw-gegevens.

Denise
Beste Denise,

Zojuist kreeg ik een sms'je van mijn vriendin dat ze ineens 19 sms'jes binnenkreeg. Daarop heb ik haar een berichtje gestuurd en die kwam aan. Hopelijk is het nu voorbij.

Groet,

Ruben
Reputatie 3
Badge +1
@BoyInBlack,

Fijn om te lezen dat de berichten na enige vertraging alsnog zijn aangekomen. Mocht je in de toekomst wederom problemen ervaren, laat het mij dan weten.

Denise

Reageer