beantwoord

Simkaart kwijt

• 28 juni 2019
  • 5 reacties
  • 315 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

In verband met mijn verblijf in het buitenland gebruik ik mijn Nederlandse Telfort nummer. helaas heb ik mijn telefoon/simkaart kwijt.
Vervelend genoeg ik ken mijn inloog gegevens niet meer zodat ik mijn nummer kunnen blokkeren en vervangende simkaart aanvragen.

Vriendelijke groet,
najib
icon

Beste antwoord door JanD 28 juni 2019, 15:35

Hallo @najib.ehsan , zie onderstaande link voor antwoord(en) en mogelijkheden:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @najib.ehsan , zie onderstaande link voor antwoord(en) en mogelijkheden:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Reputatie 1
Hello Jan D,
Ik heb geen toegang tot mijn inloog gegevens.
Ze blijfen sturren mij toegang code naar mijn telefoon nummer.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @najib.ehsan ,
in diezelfde link staat ook dat je kunt bellen:
Of bel de klantenservice op 0900-9596 (je betaalt alleen je gebruikelijke belkosten). Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week je toestel blokkeren via het keuzemenu van 0900-9596. Vanuit het buitenland kun je ons bereiken op +31887650200. Voor het bellen naar dit nummer gelden de tarieven voor bellen in het buitenland.

Dat bellen met je eigen toestel niet lukt is duidelijk, probeer te telefoneren naar het genoemde nummer op een andere manier, met een telefoon van een familielid, zakenpartner of iets dergelijks.
Succes.☺
Reputatie 8
Badge +11
Wat naar dat je jouw toestel en SIM-kaart kwijt bent @najib.ehsan! Is het blokkeren al gelukt via de opties die JanD gaf? Als dat nog niet is gelukt kan ik ook voor je kijken, op je forumprofiel zie ik nu een 06-nummer en postcode staan. Om alles erbij te kunnen pakken heb ik ook het huisnummer, de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN nodig, zou je die daarvoor aan je profiel kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb nog geen reactie van je gezien @najib.ehsan, is het gelukt? Als ik hierin nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.

Reageer