beantwoord

Providers waarmee af en toe verbinding wordt gemaakt.

  • 10 juli 2018
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 1
De enige waarmee ik af en verbinding krijg zijn O2.de en Vodafone.de
Alle bekende middelen als opnieuw opstarten, totale reset etc. brengen geen verbetering.
Lijst met mogelijke netwerken/aanbieders vaak niet beschikbaar.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 11 juli 2018, 20:59

Jemig Ton, wat frustrerend! Ik vind het interessant om te horen welke providers er beschikbaar waren in het buitenland. Ik begrijp dat je geen verbinding krijgt met deze providers. Zou je kunnen aangeven in welk land je je bevindt wanneer je deze problemen ervaart? Zoals Nelly Jacoba al noemde hebben we op het forum een lopend topic waarin mensen hun ervaringen delen met internet in het buitenland. Wanneer je hierover mee wilt praten, zou ik je adviseren om daar een kijkje te nemen. We moedigen mensen in dit topic aan om informatie te geven, zoals tijdstip, locatie, zichtbare netwerken, soort bereik (E, 3G, Geen service, etc), soort toestel en de verbonden provider. Ook is jouw informatie heel waardevol voor de technische dienst, die heel hard bezig is om deze problemen op te lossen. Ik hoor het graag van je als je vragen hebt!
Bekijk reactie

3 reacties

Sluit je aan bij dit topic.
Lees vooral ook de startpost en de updates van Jurgen.
https://forum.telfort.nl/mobiel-in-het-buitenland-257/hier-uw-internet-buitenland-ervaringen-aub-76299
Reputatie 3
Badge +4
Jemig Ton, wat frustrerend! Ik vind het interessant om te horen welke providers er beschikbaar waren in het buitenland. Ik begrijp dat je geen verbinding krijgt met deze providers. Zou je kunnen aangeven in welk land je je bevindt wanneer je deze problemen ervaart? Zoals Nelly Jacoba al noemde hebben we op het forum een lopend topic waarin mensen hun ervaringen delen met internet in het buitenland. Wanneer je hierover mee wilt praten, zou ik je adviseren om daar een kijkje te nemen. We moedigen mensen in dit topic aan om informatie te geven, zoals tijdstip, locatie, zichtbare netwerken, soort bereik (E, 3G, Geen service, etc), soort toestel en de verbonden provider. Ook is jouw informatie heel waardevol voor de technische dienst, die heel hard bezig is om deze problemen op te lossen. Ik hoor het graag van je als je vragen hebt!
Reputatie 8
Badge +17
De enige waarmee ik af en verbinding krijg zijn O2.de en Vodafone.de
Alle bekende middelen als opnieuw opstarten, totale reset etc. brengen geen verbetering.
Lijst met mogelijke netwerken/aanbieders vaak niet beschikbaar.
zie:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/buitenland/lightbox-dekking-meest-bezochte-vakantielanden.htm

Reageer