beantwoord

Prijsverlaging buitenland voor Telfort abo's

• 15 mei 2012
  • 3 reacties
  • 4197 keer bekeken

Even een simpel vraagje over de nieuwe Europees vastgestelde buitenland tarieven, waarover diverse berichten zijn verschenen.

http://www.rendement.nl/wosmedia/3808/maximale_tarieven_roaming.png

Ook Telfort zal zich hieraan moeten conformeren, maar geldt dit alleen voor nieuwe of ook voor bestaande abonnementen?
icon

Beste antwoord door Laila 18 mei 2012, 11:35

Welkom op het forum Blopie! Wat pruygje aangeeft is correct, de prijsverlaging geldt voor alle klanten (nieuw en bestaand).

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +1
Volgens mij betreft het hier ook alle bestaande abonnementen. In het verleden werden dit soort tarieven ook doorgevoerd bij de bestaande contracten
Badge
Welkom op het forum Blopie! Wat pruygje aangeeft is correct, de prijsverlaging geldt voor alle klanten (nieuw en bestaand).

Laïla
Het zijn nog steeds walgelijke tarieven maar even daarvan afgezien moet men erg opletten, het betreft hier alleen de tarieven binnen Europa

Ik was vorige zomer even in turkije en kreeg een mailtje dat ik kon bellen rond de 42 cent per minuut

Bleek dat ik net op de grens zat van Turkye en Griekenland en uiteindelijk tarieven had van ver boven de euro per minuut en een totaal rekening van om en de nabij 95 euro voor die maand

Vaak is het veel interessanter een wifi spot te vinden en een keuze te maken voor skype of iets als budgetphone

Dat voorkomt onaangename verassingen en bederven van vakantie plezier

Een andere optie is uiteraard het gebruik van standaard telefoon op de hotelkamer

Reageer