beantwoord

Prepaid mobiel internet bundel werkt niet in het buitenland

• 27 november 2017
  • 5 reacties
  • 281 keer bekeken

Di 21 uit mijn belbundel voor het eerst een internet (Buitenland) bundel aangeschaft, wo 22 in Berlijn geen internet t/m 26 geen internet! Ma 27 filiaal Zuidplein, helaas, sinds de 19e zijn we voor de prepayd's over op een nieuw systeem (bos). Buitenland gaat nu vanuit uw Nederlandse internetbundel. Helaas die heb ik niet.

Geen internet in Berlijn gehad, zie foto, nog één dag geldig en geen MB op kunnen maken?
Bedrag kan niet worden omgezet naar de Nederlandse bundel

Dus geen service, geen mededogen!
Dag Telfort!

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 29 november 2017, 19:38

Hoi rudikars, welkom op het forum. Dat klinkt niet best! Het klopt inderdaad dat we zijn overgestapt naar een nieuw systeem, waardoor je de Nederlandse bundels ook in de EU (Zone 1) landen kunt gebruiken. De bundel die je hebt aangezet is te gebruiken in landen buiten de EU en kun je niet in Berlijn gebruiken. Kun je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer sturen? Dan kan ik uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen 😳.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi rudikars, welkom op het forum. Dat klinkt niet best! Het klopt inderdaad dat we zijn overgestapt naar een nieuw systeem, waardoor je de Nederlandse bundels ook in de EU (Zone 1) landen kunt gebruiken. De bundel die je hebt aangezet is te gebruiken in landen buiten de EU en kun je niet in Berlijn gebruiken. Kun je mij in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer sturen? Dan kan ik uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen 😳.
telefoonnummer en postcode ingezonden, maar ook inmiddels mijn prepaid beeindigd en overgestapt naar een andere provider.
Toen niet meer in beeld voor een compensatie en niets meer gehoord.
Gemiste kans om ooit terug te keren naar Telfort. Ik moet eerlijkheidshalve ook maar afwachten of de nieuwe provider wel aan de verwachtingen voldoet.
Reputatie 4
Badge +6
Hey rudikars, ik ben er nog mee bezig 🙂. Kun je mij iets meer tijd geven? Door de komst van een nieuw systeem moet ik even uitzoeken hoe ik het beste het tientje kan vergoeden. In het systeem lukt het niet om de vergoeding aan te maken.
Hoi Deborah,
ik neem jou persoonlijk niets kwalijk, maar Telfort laat zich niet van z'n beste kant zien.
Hoeveel tijd hebben jullie nodig om iets recht te zetten wat NIET door de klant is ontstaan maar door Telfort zelf! Straks krijg ik zeker op de laatste dag van mijn abonnement nog een tegoed van 1000Mb binnenland bijgeschreven, zodat ik er geen gebruik meer van kan maken.
Ik schreef het eerder: Dag Telfort !!!!!!
Reputatie 4
Badge +6
Hey rudikars, inmiddels is het mij duidelijk geworden waarom het tientje niet bij je beltegoed kon worden bijgeschreven. Als ik nu het tientje aan je wil vergoeden krijg ik een foutmelding, in verband met de overstap naar een andere provider. Je keuze om over te stappen naar een andere provider respecteer ik. Mocht je toch nog bij ons willen blijven, dan kan ik het tientje beltegoed aan je crediteren.

Reageer